Jezus wat heftig!

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Yonne
Nieuweling
Berichten: 6
Lid geworden op: 08-07-2011 13:00

Jezus wat heftig!

Bericht door Yonne » 08-07-2011 13:10

Pff wat een verhalen hier allemaal.. Ik ben zelf een paar maanden geleden aan de spiraal gegaan omdat ik idd klaar was met de hormonen, maar wat een HEL! Gister heb ik de dokter vriendelijk bedreigd dat dat ding eruit moest en wel meteen aangezien ik van alles op deze fora had gelezen, claudia je bent mn reddende engel! Ik snapte er al niets van, ik was zoo down, nu liepen er al een aantal dingen niet zo lekker, ik zat in mn scriptietijd, wist even niet wat hierna blablabla.. Maar dat ik daar zo down van kon worden snapte ik zelf ook niet. Ik ben wel vaker beetje down, maar zoals dit heb ik nog nooit meegemaakt. Idd de huisarts raadde me antodepressiva en een psycholoog aan, gelukkig heb ik dat eerste niet gedaan, je zou zo t ene maar met t ander bestrijden! Ik was altijd idd vrolijk en optimistisch en had echt wel eens een dip, maar nu had ik het gevoel er nooit meer uit te komen! Je zou jezelf bijna wat aandoen! Ik hoop niet dat dat al is gebeurd, maar zou de link hormonen en depressies en de gevolgen daarvan weleens onderzocht zien worden! Ik voelde me vanmorgen voor t eerst weer heeel even mezelf! Nu wel weer een beetje down, maar weet nu zo zeker dat t door dat kloteding komt, echt wat belachelijk dat daar zo makkelijk over gedaan word, je zou jezelf gewoon vergiftigen waar je bij staat. En leuk al die mannelijke arsten die denken dat t aan ons vrouwen ligt en niet kunnen geloven dat hormonen zo n invloed hebben, nou WEL dus! Jezus, ik hoop dat t allemaal snel overgaat en dar die verschrikkelijke middel verboden wordt!! Wat een ramp! Ik hoop van iemand te horen hoe lang t duurde voordat zij zich weer normaal voelden... Ik ben bang dat t helemaal niet meer overgaat namelijk soms!!Ik had vanmorgen iig even een piekmomentje.. En lang leve internet, normaal ben ik helemaal niet van dit soort fora, maar nu wel!!

Groetjes,

Yonne

Plaats reactie