Mirena behouden?

Stel hier je vraag, voor advies of een doorverwijzing.
Plaats reactie
G89
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-11-2014 12:00

Mirena behouden?

Bericht door G89 » 28-11-2014 08:51

Teneerste onwijs bedankt voor de ervaringen die jullie allemaal willen delen.
Begint mij steeds duidelijker te worden dat het misschien wel aan de mirena ligt.
Mijn verhaal;
Na mijn 2e zwangerschap augustus heb ik een mirena laten plaatsen 6 weken na de bevalling.
Eerste weken waren al ellende ik dacht waar ben ik aan begonnen. Maar heb doorgezet.
Toen na een 2 maanden ging het aardig goed, vloei niet meer,...
Maar nu sinds kort ( mirena zit er nu bijna 3 maanden in, sommige zeggen dat de klachten tot 3 ,maanden aanhouden en daarna verdwijnen maar is dat ook zo? ) allemaal vage klachten zoals,
Zere gevoelig buik, misselijk constant, darmen zijn van slag, aandrang van ontlasting, duizelig, niet me zelf zijn,
Stemmingswisselingen, angsten, zenuwachtig gevoel. Zou dit nou van de spiraal komen of is dit nog het ontzwangeren zoals vele dat noemen. Ben zelf al bij de huisarts geweest, gaf me tabletten tegen darmklachten (werden de klachten alleen maar erger van) vreselijke twijfel heb ik nu, en als de spiraal eruit is wat moet ik dan gebruiken?
Dit is een antic.middel met de minste bijwerkingen werd me verteld, met de pil had ik ook altijd last! (Maar nu nog veel meer bijwerkingen) enige positieve eraan is dat ik niet vloei!
Wie kan mij adviseren? Doorzetten? Of verwijderen?

Plaats reactie