zwanger met mirena en nog steeds gevoel of ik zwanger ben

Stel hier je vraag, voor advies of een doorverwijzing.
Plaats reactie
sophia
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-06-2008 10:54

zwanger met mirena en nog steeds gevoel of ik zwanger ben

Bericht door sophia » 23-06-2008 10:59

Op 19 mei tot mijn schrik een klein vruchtje (ca. 9 weken) kunnen opvangen. Zag er gaaf en heel uit. Geen bloeding gehad daarna of pijn.
Naar de dokter geweest voor controle Mirena zat er nog gewoon!!!
Tot nu toe nog steeds last van opgezwollen borsten, pijnlijke tepels en vocht uit de borsten. Wel een keer een kleine bloeding gehad, maar ik vraag me nu af herkent iemand dit. Mijn dokter had het nog nooit meegemaakt.

Sophia

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 23-06-2008 21:24

Hoi Sophia,

Welkom hier :wink:
Wat naar dat je dat moest meemaken zeg. Dat komt echt maar héél zelden voor! Er zijn echter wel gevallen van bekend. Hoe lang heb je de Mirena nu? De gevoelige borsten kunnen ook door de hormonen in de Mirena in stand worden gehouden/veroorzaakt worden. Je bent zwanger geweest, maar echt ontzwangeren lukt misschien niet zo goed nu omdat je synthetisch progesteron in je lichaam krijgt, waardoor je dezelfde klachten/bijwerkingen aan je borsten kunt krijgen als ten tijde van een zwangerschap. Misschien dat je klachten uiteindelijk nog zullen vervagen, maar als dit niet zo is dan komt dat waarschijnlijk door de Mirena. Wellicht dat er nog iemand reageert die hetzelfde als jij heeft meegemaakt, ik hoop het voor je. In ieder geval heb ik een link voor je naar een site waar meerdere ervaringen op staan: Zwanger met Mirena
Veel sterkte hoor!

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 19-07-2008 23:40

Hoe gaat het nu met je, Sophia?
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie