mirena en controle

Stel hier je vraag, voor advies of een doorverwijzing.
Plaats reactie
mamavan3
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-01-2009 21:03

mirena en controle

Bericht door mamavan3 » 01-01-2009 21:11

hallo

ik ben nieuw hier en heb namelijk het een en ander gelezen over problemen met de mirena!

ik heb 10 maanden geleden na de bevalling van mijn dochter een mirena laten plaatsen, maar ik lees dat er na ongeveer 2 maanden een controle plaats vind??!!! die heb ik dus nooit gehad!

maar nu is het zo dat ik de draadjes niet meer voel en weet dus niet hoelang al niet, ben eergisteren bij de huisarts geweest en ben dooverwezen voor een echo, want ook de huisarts kon de mirena en de draadjes niet meer zien

helaas kan ik pas 20 januari terecht, en baal dus enorm dat het zolang moet duren!

begin nu zo te twijvelen of ik wel eens zwanger zou kunnen zijn,, of dat de mirena alles kapot maakt van binnen.....

zijn er hier meer vrouwen die op die manier zwanger zijn geworden?? en hoe verloopt zo'n zwangerschap dan???

ik denk zelf dat ik zo wie zo volgende week ergens een test ga doen just in case zeg maar! maar goed ik baal wel enorm!

groetjes mama van 3

jacqueline
Ervaren Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 03-03-2008 18:14

Bericht door jacqueline » 14-01-2009 14:44

Hi

Nog even doorzetten het is bijna 20 januari heb je zelf al een test gedaan?
Zelf heb ik ook 2x een test gedaan maar ik was niet zwanger maar zo voelde het wel.
Volgens mij heb ik op dit forum wel eens gelezen dat iemand zwanger is geraakt ondanks de mirena.
Ik wens je veel succes.

Groetjes Jacqueline

Plaats reactie