draadjes beter voelbaar

Stel hier je vraag, voor advies of een doorverwijzing.
Plaats reactie
anoniempje
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-10-2009 15:53

draadjes beter voelbaar

Bericht door anoniempje » 12-10-2009 16:13

Hoi,

Ik heb een vraagje over mn spiraaltje: ik heb m nu sinds 15 september. Het plaatsen ging redelijk, pijnlijk, maar na een dagje was de pijn weg. Daarna heb ik er geen last van gehad, wel bloedverlies elke dag. Rond 29 september, mijn ovulatie vermoed ik, heb ik krom gelegen van de pijn. De eerste 2 dagen moest ik echt in bed gaan liggen, ik kon niks doen. Daarna heb ik nog 5 dagen pijn gehad, minder dan eerst maar nog steeds behoorlijke kramp in mijn onderbuik en onderrug. Ik had in de eerste jaren dat ik voor het eerst ongesteld was vaker behoorlijk last van mijn ovulatie dus over de pijn ben ik niet zo bezorgd omdat ik weet dat het erbij kan horen na het plaatsten van een spiraaltje.
Nu ben ik ongesteld en toen het spiraaltje pas geplaatst was kon ik de draadjes voelen met mijn vingertoppen. Maar tijdens de 1e dag van mijn menstruatie, (ik was die 1e dag nog niet heel erg aan t vloeien) kon ik de draadjes veel beter voelen en dit is nog steeds zo. De pijn is na die ene week rond mijn ovulatie verdwenen.
Nu is mijn vraag of het normaal is dat je de draadjes ineens beter kunt voelen? Ik ga volgende week vrijdag naar de huisarts voor controle. Omdat ik nu geen pijn heb vind ik het iets te overdreven om nu al naar mijn huisarts te gaan maar ben toch wel een klein beetje bezorgd dat ie afgestoten word of kan een spiraaltje nog een beetje zakken in de begin periode?
Ik hoop dat iemand hier iets meer over weet dan ik..

Groetjes

Plaats reactie