Sirel's verhaal

Hier vind je de vertalingen van ervaringen van andere vrouwen
Plaats reactie
Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Sirel's verhaal

Bericht door Claudia » 24-12-2007 08:47

"Hallo allemaal,

Ik zal nooit iemand adviseren om de Mirena te laten plaatsen, het is zelfkwelling, en niets anders.

Ik heb de Mirena 1 maand geleden gekregen. In de eerste week, ongelooflijke stemmingswisselingen, ik was de hele tijd nerveus en gespannen. Ik had steeds honger binnen drie uur nadat ik gegeten had. Ik voelde pijn in mijn botten, plotselingen pijnen in mijn baarmoeder.Mijn taille werd steeds breder. Ik voelde me niet zo energiek meer als daarvoor, en ik werd incontinent wanneer ik ging sporten. Ik heb besloten mijn Mirena komende maandag te laten verwijderen. Ik kan mijn lichaam niet langer zo kwellen. Ik ben boos op mezelf en op mijn dokter. Ik had meer over de Mirena op het internet moeten opzoeken voordat ik hem nam. Ik heb mezelf ziek gemaakt en mijn stofwisseling vernield voor 500 dollar. Voor de Mirena had ik niet eens langere menstruatieperiodes en ik was een zeer gezond persoon.
STOP DE MIRENA NIET IN JE LIJF, JE LICHAAM VERTELT JE DAT HET NIET GOED VOOR JE IS DOOR DE BIJWERKINGEN DIE JE KRIJGT.
IK WIL EEN TERUGGAVE VAN BAYER VOOR DIT NIET VOLDOENDE GETESTE SCHADELIJKE PRODUKT."

Dit bericht van Sirel vind je op www.medications.com/se/mirena , geplaatst op 23 december 2007.
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie