pkking's verhaal

Hier vind je de vertalingen van ervaringen van andere vrouwen
Plaats reactie
Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

pkking's verhaal

Bericht door Claudia » 29-12-2007 20:18

'Ik heb de mirena in augustus van dit jaar laten plaatsen. Ik heb het laten plaatsen vanwege zware menstruatie, en daartegen heeft het geholpen. Echter, de krampen zijn ondraaglijk. Ik heb nu recepten voor Naproxen, Motrin 800 en Darvocet. Voor de mirena had ik geen last van krampen, behalve lichte krampen tijdens mijn cyclus waar 2 advil tabletten voldoende tegen hielpen. Nu werkt de Darvocet niet eens. Ik voel de krampen 24 uur per dag, soms licht, soms breekt het zweet me uit van de intense pijn. Mijn dokter zegt dat het de mirena niet is, en dat het misschien endometriose is, en wil een kijkoperatie doen. Ook mijn hormonen zijn op hol geslagen sinds ik de mirena heb. Ik ben veranderd van iemand die het altijd koud heeft en een extra trui meeneemt naar iemand die geen mensen in haar buurt verdraagt omdat ze het altijd zo warm heeft. Ik zweet 's nachts verschrikkelijk, Ik word iedere morgen wakker met drijfnat haar en drijfnatte lakens. Ik krijg nu Prozac vanwege depressie. Ik ben niet gek, al deze dingen zijn begonnen nadat ik de mirena kreeg. Het valt me op dat veel van de vrouwen hier klagen over pijn in hun rechterzij, mijn pijn zit ook aan de rechterzij. Wat heeft dat met de mirena te maken?"

Dit bericht van pkking staat op http://www.medications.com/se/mirena en is geplaatst op 28 december 2007.
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie