Heidi's verhaal

Hier vind je de vertalingen van ervaringen van andere vrouwen
Plaats reactie
Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Heidi's verhaal

Bericht door Claudia » 30-12-2007 09:01

"Ik heb de mirena op aanraden van de kraamkliniek zes weken na de geboorte van mijn tweede kind laten plaatsen, en heb hem zeven maanden gehad. Aanvankelijk had ik maar lichte symptomen zoals licht bloedverlies, lichte krampen en een klein beetje vaginaal ongemak door de draadjes, en het enige goede was dat ik op een gegeven moment geen menstruatie meer had. Enkele maanden verder begon mijn gezondheid af te nemen toen de bijwerkingen me beslopen en ik kon er niet achter komen wat er mis was. Ik dacht dat het kwam omdat ik twee kleine kinderen heb en ik me afgemat/opgebrand voelde, en het kwam zo ver dat het een strijd voor me werd om de normale taken in huis te doen en voor de kinderen te zorgen. Ik ben nog maar 24 jaar en ik voelde me een oma van 50! Ik heb de mirena drie dagen geleden laten verwijderen, nadat ik deze site had gelezen, en ik voel me stukken beter! Dit bedrijf weet vast dat er meer bijwerkingen zijn dan ze vermelden, maar toch verzuimen ze om de ernstige en ziekmakende bijwerkingen te noemen die dit produkt bij de mensen veroorzaakt.
Ze stuurden de kraamkliniek waar ik naar toe ging spullen met reclame voor de Mirena er op gedrukt om hun gammele produkt te pushen. De grootste zorg die ik heb is dat ik borstvoeding geef en dat ik dit stomme ding 7 maanden in heb gehad, en dat een gedeelte er van in de borstvoeding terecht kwam, en dat me opviel dat mijn dochter van 9 maanden veel last had van 'klikkende' gewrichten, wat een stuk beter is geworden nadat de Mirena is verwijderd, net zoals mijn gewrichten! (ook al is het nog geen 100%). Dit bedrijf verdient het om hun produkt van de markt te moeten halen, en dat iemand Schering uitkleedt met een proces. Dit produkt is onveilig! Als er lange termijn schade optreedt bij mij of mijn dochter DAN ZAL IK DIT STOMME BEDRIJF VOOR DE RECHTER SLEPEN, NET ALS DE ARTS IN DE KRAAMKLINIEK DIE ME DIT GAMMELE DING HEEFT AANBEVOLEN! De waarschuwingen voor de bijwerkingen zijn compleet onvolledig- en ik ben er zeker van dat bijna niemand dit produkt zou nemen als alle mogelijke bijwerkingen zouden worden genoemd. Ik heb het gevoel dat dit ding aan moeders wordt opgedrongen zodat je de bijwerkingen niet kunt onderscheiden van de hormonale veranderingen die mogelijk kunnen optreden na de geboorte van een kind, om het feit te verhullen dat hun produkt gevaarlijk is. "

Dit verhaal van Heidi vind je terug op www.medications.com/se/mirena , gepost op 28 december 2007 onder de naam mumof2_melb . Heidi is momenteel bezig om te proberen actualiteitenprogramma's in Australië te bewegen een uitzending te maken over de gevaren van de Mirena.
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie