Adamson's verhaal

Hier vind je de vertalingen van ervaringen van andere vrouwen
Plaats reactie
Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Adamson's verhaal

Bericht door Claudia » 10-01-2008 19:21

"Ik heb de Mirena 7 maanden gehad. Ik wilde hem na 2 maanden al laten verwijderen, maar ik moest wachten tot ik bij de arts terecht kon. De arts was erg gemeen en verwijderde de Mirena niet, al deed hij alsof hij het probeerde. Dames, doe altijd een zwangerschapstest en geloof niet wat de artsen zeggen. Ik weet dat ik zwanger was omdat ik de baby bij de echoscopie heb gezien en de Mirena ergens zoek was geraakt in weefsel. De arts bleef in mijn baarmoeder prikken tot ik gilde en bijna van de tafel viel. De eerste arts was een dokter in opleiding en toen kwam de hoofdarts binnen en begon zonder mijn toestemming in mijn baarmoeder te steken. Sindsdien gaat het niet goed met me. Ik heb mijn gegevens gekregen, maar de foto’s van de echo ontbreken, ik kan niet geloven dat het enige bewijs dat ik zwanger was ontbreekt en dat de arts weg is. Ik heb stemmingswisselingen zoals zoveel mensen die de Mirena hebben gehad. Ik ben ook agressief in het verkeer, ik heb temperatuurschommelingen waar ik gek van word, veranderingen van het reukvermogen. Overal sla ik van op tilt. Ik kan mijn eten niet binnen houden en ik heb de hele tijd kramp in mijn baarmoeder. Ik ben 9 kilo afgevallen in 3 dagen omdat ik niet kon eten, en door mijn slechte eetgewoonten zijn mijn tanden aan het uitvallen. Ik woon in North Carolina en ik kan geen advocaat vinden die mijn zaak wil aannemen hoewel ze zeggen dat ik voldoende reden heb om een rechtszaak aan te spannen."

Dit bericht vind je terug op Curezone (zie 'Links') en is geschreven door Adamson77.
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie