Vochtverlies (al dagen)

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
jesjeka
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-09-2013 10:49

Vochtverlies (al dagen)

Bericht door jesjeka » 27-09-2013 10:59

Beste allemaal,
Wat ben ik blij dat ik dit forum tegen ben gekomen.
Vanaf het moment van plaatsen van de mirena ben ik niet echt geheel gelukkig ermee
Het plaatsen was erg pijnlijk en heb echt dagen flink bloedverlies gehad.
Nu ik enkele maanden verder ben, ben ik om de 3 weken ongesteld en wel een week lang, dus hier word ik ook niet echt gelukkig van.

Nu had ik na de laatste ongesteldheid telkens wat last van heel licht bloedverlies en een beetje een weeig gevoel in mijn bekken.
Dus heb ik een afspraak gemaakt bij de huisarts.
Echter nog voor ik bij de huisarts kwam voor de afspraak (maandag gebeld, afspraak voor donderdag) begon ik ineens vocht te verliezen vanuit mijn baarmoeder en niet een beetje
In eerste instantie was het licht roze (dus wit met misschien wat bloed), inmiddels verlies ik nog steeds vocht, maar is het inmiddels niet meer roze. Het vocht stinkt niet.
Het loopt niet continue, maar telkens voel ik scheutjes

Uiteraard ben ik wel bij de huisarts geweest, die heeft kweekjes afgenomen en mij doorgestuurd voor een inwendige echo
Daaruit is gekomen dat de mirena te laag geplaatst is (zit in de baarmoederhals) en dat er in de linker eierstok een ruimte zit met vocht, waarschijnlijk een eicel. Ik zit op het midden van mijn cyclus, dus volgens mij zou dit wel kunnen.
Ik heb dus wel direct een nieuwe afspraak gemaakt om de mirena te laten verwijderen (denk ook niet dat ik een nieuwe laat zetten)

Heeft iemand ervaring met het verliezen van zoveel vocht door de mirena?
Ik las ook van de cystes welke kunnen ontstaan in de eierstok, zou het kunnen zijn dat als deze klapt, dat je dan zoveel vocht verliest?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!!!

Groetjes
Jessica

(inmiddels zie ik dat het vocht wat ik verlies niet helder is, maar gewoon wit. Heb dus wat tekst gewijzigd)

Plaats reactie