klachten na 10 jaar ??

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Nienke1972
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-03-2014 12:41

klachten na 10 jaar ??

Bericht door Nienke1972 » 09-03-2014 12:58

Hallo allemaal

ik ben nieuw hier en ga morgen naar de huisarts voor een gesprek over de mirena. Ik heb m nu voor de 2e keer en dit zou dus nr 3 worden.Begin sinds een 1,5 jaar rare vage klachten te krijgen. Zoals in meer verhalen schoof ik dit op mijn leeftijd (bijna 42) maar ik twijfel toch...... ik heb nl 2x een vginale infectie gehad en veel last van afscheiding; soms helder, soms wit korrelig, soms rozig en vaak na het plassen dat er een klontje in t toilet valt.... Bij mirena 1 was ik erg tevreden. Bijna niet meer ongesteld en geen maandelijkse migraineaanval meer, maar ook dat komt nu terug: eerst erge hoofdpijn en na een paar dagen ongesteld, meestal 1x in de maand, ma as r soms om de 3 wkn..... Bovendien zie ik ook erg op tegen de plaatsing, de vorige x vertelde de gynaecoloog dat ik heel nauw ben en dat de mirena er niet doorpaste en hij dus gewoon heeft doorgedrukt, met veel bloedverlies en pijn als gevolg. Ik vind t raar dat dat na zo lang gebruik komt opzetten, maar is dit vlgs jullie herkenbaar ? Zijn er meer vrouwen die na jaren ineens klachen hebben, en belangrijker nog: is het over gegaan nadat de mirena is verwijderd?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Groetjes

fieke78
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 11-06-2015 10:30

Bericht door fieke78 » 15-06-2015 14:27

Ik zat ook al aan de 2de mirenaspiraal
wanneer (na 7 jaar) de continue spotting begon, erna cystes, ...
en allerlei andere klachten die ik hopelijk mag toeschrijven eraan of de bijkomende hormonen die ik slikte.

Wel geen vaginale infecties zoals bij jou.

Plaats reactie