Helemaal geen klachten

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
djimba
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-04-2008 19:34

Helemaal geen klachten

Bericht door djimba » 17-04-2008 19:44

Hallo,

Na ontzettend veel nare verhalen gelezen te hebben op verschillende forums heb ik maandag 14 mei een spiraaltje laten plaatsen door de huisarts. Ondanks dat ik 20 ben en nog geen kinderen heb gehad en ik nog nooit een inwendig onderzoek heb gehad heb ik van de plaatsing bijna niks gevoeld.
Het enige dat ik een beetje voelde was het opmeten van de baarmoeder maar dit was niet als pijn te benoemen.
Wel had ik op advies van mijn huisarts een uurtje van te voren 2 paracetamol en 1 ibuprofen genomen.
Na de plaatsing kreeg ik wel flauwval verschijnselen maar na een paar minuten gezeten te hebben op een stoel was dit snel over.
Ik heb al met al daarna nog maar een klein uurtje last gehad van wat buikkrampen.
Heb ook geen last van bloedverlies of iets dergelijks. Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat ik zelf de draadjes niet kan voelen.

Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die nergens last van hebben en die de draadjes zelf niet kunnen voelen.

Groetjes Inge
Keep smiling it makes people wonder!!!

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 17-04-2008 22:51

Hoi Inge,

Welkom op dit forum :wink:
Fijn dat de plaatsing zonder al te veel problemen verlopen is :D
Misschien heeft de huisarts de draadjes wat kort afgeknipt, en zijn ze daardoor
niet of moeilijk te voelen. Je zou de huisarts voor de zekerheid kunnen vragen om
dit even te controleren. Dan weet je ook dat de spiraal nog op de goede plaats zit :wink:

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie