GESCHROKKEN

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
riekje
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 21-07-2008 12:54

GESCHROKKEN

Bericht door riekje » 23-07-2008 13:11

Hoi Allemaal,
Ik heb jullie berichten gelezen en ik :shock: BEN zo geSCHROKKEN :twisted: Wel, ik snap het niet meer, waarom doen we ons dit aan? Er moeten toch oplossingen komen of zijn????? Ik heb ma 21 juli mirena laten plaatsen, omdat ik ECHT geen kinderen meer wil! Ik word gewoon bang van alle 'werkelijke' verhalen. Dit maakt je psygisch toch ook BANG. Dit zijn jullie ervaringen en ik heb ze zitten lezen, hopelijk komt het allemaal goed. Groetjes Riekje :cry:

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 23-07-2008 13:40

Hoi Riekje,

Je moet je wel realiseren dat er ook vrouwen zijn die geen klachten hebben, maar die zullen dit niet zo gauw op internet zetten. Dat doe je eerder als je wel klachten hebt en op zoek gaat naar antwoorden.
Het is wel goed dat je nu op de hoogte bent, zodat je meteen kunt ingrijpen als je wel problemen krijgt. Maar nogmaals, dat hoeft helemaal niet te gebeuren.
Mag ik vragen waarom je niet voor sterilisatie (man/vrouw) hebt gekozen als je echt geen kinderen meer wilt?

Groetjes,
Mo

Tamara
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 16-07-2008 12:01

Bericht door Tamara » 23-07-2008 14:30

Hoi Riekje,

Ik sluit me geheel aan bij Mo. Er zullen genoeg 'succesverhalen'zijn , maar die zul je niet gauw op het web vinden. Wel de verhalen van vrouwen die er mindere ervaringen mee hebben zoals Mo al zei. Dus is gewoon afwachten en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Jij zult niet zoals velen hier maanden of zelfs jaren met de klachten doorlopen zonder een link te kunnen leggen. En indien je geen enkele klacht krijgt helemaal mooi =D.

Succes, en hou ons op de hoogte.

Liefs tamara

jacqueline
Ervaren Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 03-03-2008 18:14

Bericht door jacqueline » 23-07-2008 17:26

Hi Riekje

Niet iedereen krijgt last van die vervelende bijwerkingen. Mijn vriendin heeft al jaren het spiraaltje en ze heeft nergens last van.
Ik heb het spiraaltje bijna 1 jaar gehad en ik werd er wel ziek van.
Misschien kan jij er wel goed tegen ik hoop het voor je. Veel succes.

Groetjes Jacqueline

SandraP
Ervaren Forumlid
Berichten: 26
Lid geworden op: 25-03-2008 14:30

Bericht door SandraP » 11-11-2008 23:55

Inderdaad, ik heb bijvoorbeeld nergens last meer van! De plaatsing was erg pijnlijk maar sindsdien loop ik fluitend door het leven! Ik heb niets bloedverlies meer, maar me ook geen zorgen meer over een eventuele zwangenschap, ik heb geen buikpijn, ik heb ook geen andere bijwerkingen!

Voor mij is het dus een wondermiddel! Maak je maar niet te veel zorgen!

Plaats reactie