Erg beroerd na plaatsen Mirena, en laten verwijderen.

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
gothiclady
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-08-2008 16:12

Erg beroerd na plaatsen Mirena, en laten verwijderen.

Bericht door gothiclady » 25-08-2008 13:35

Ik ben misschien wel degene die het het slechtst volgehouden heeft. Ik heb de Mirena amper 5 dagen gehad,
en vanaf dag 1 voelde ik me al slecht. De tweede dag kreeg ik erge hoofdpijn, en dit heeft tot vanmorgen
geduurd. Ik heb de hele nacht wakker gelegen, met een bonzend hart, en knallende hoofdpijn.
Ben vanmorgen naar de huisarts geweest, en ik heb het laten verwijderen. Ik ben iemand met een heel
actief leven, doe naast mijn werk ook nog vrijwilligerswerk, en als anticonceptie betekent dat ik me bar en
bar slecht voel heel de dag, dan werkt dit voor mij dus niet. Ik voelde me alleen maar beroerder, en beroerder
worden. Zijn er meer mensen die dit ook zo hebben meegemaakt?

Morgendauw
Nieuweling
Berichten: 11
Lid geworden op: 17-06-2008 21:54

Bericht door Morgendauw » 26-08-2008 11:43

Hi,

kijk maar na mijn ellendige geschiedenis met de Mirena (nu twee jaar). Leef elke dag met spierpijn, soort herniaklachten aan de linkerbeen en ben ontzettend aangkomen.

Gelukkig is die bij jou nu eruit.

Ik neem aan dat je klachten nu wel langzaam zullen verdwijnen, kijk ook bij het forum "na de verwijdering van de Mirena". Misschien heb je daar wat aan.

Sterkte verder :!:

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 26-09-2008 10:40

Hoe gaat het nu met je, gothiclady?

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

gothiclady
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-08-2008 16:12

Bericht door gothiclady » 27-09-2008 12:40

Ik moet zeggen dat daags nadat ik het heb laten verwijderen, ik zienderogen opknapte.
Ik heb nog wel een paar dagen last een weeig gevoel gehad, en had de eerste dagen
ook mijn oude conditie nog niet terug. Ik voelde me erg vermoeid.
Nu kan ik weer lekker vooruit met mijn drukke leventje, al is mijn gewicht ondanks
mijn speciale dieet toch 2 kg omhoog geschoten. Ik weet niet of dit aan de Mirena ligt.
En ik ben voor het eerst in mijn leven snipverkouden, wat ik anders nooit heb.
Ik ben nml nooit ziek. Ik weet ook niet of mijn weerstand last van de Mirena heeft
gehad. Maar goed, de Mirena is dus geen optie voor mij, de pil ook niet, daar kom ik
enorm van aan, dus dat wordt gewoon een condoom gebruiken van nu af aan.
Ik wil best aan voorbehoedingsmiddelen doen, maar niet als dat betekent dat ik 12
kg zwaarder wordt, of er doodziek van wordt, zoals met de Mirena.

Plaats reactie