Continu bloedverlies

Bespreek hier je lichamelijke klachten
wietske9271
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-07-2009 08:21

bloedverlies

Bericht door wietske9271 » 30-07-2009 09:12

ik heb hem nu drie weken maar bloed aldoor :S de huisarts heeft me daar niks over verteld dus schrok me wild maar als ik alles zo eens lees dan zie ik dat er veel meer klachten zijn
ook bij mij haar valt uit nooit geen last van opgezette buik :S ben pas geleden bevallen vraagt er gister een aan me wanneer komt de kleine
baal als een stekker en als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen

patries1304
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 05-05-2009 16:39

Re: bloedverlies

Bericht door patries1304 » 30-07-2009 11:32

wietske9271 schreef:ik heb hem nu drie weken maar bloed aldoor :S de huisarts heeft me daar niks over verteld dus schrok me wild maar als ik alles zo eens lees dan zie ik dat er veel meer klachten zijn
ook bij mij haar valt uit nooit geen last van opgezette buik :S ben pas geleden bevallen vraagt er gister een aan me wanneer komt de kleine
baal als een stekker en als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen
hey Wietske,

dat haaruitval komt van je bevalling.. 9 maanden zwanger,9 maanden ontzwangeren!!!!
en die dikkere buik klopt wel moet ik zeggen. daar heb ik ook last van.
en heb een maand of 4 heeeel veel gevloeid. net zoals jij beschrijft. 3 weken vloeien en 1 week niet...
de 5e maand ging het beter,eigenlijk niets meer op een dag of 2 na en da was het niet eens echt vloeien. dus je moet echt geduld hebben...
succes!!!

wietske9271
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-07-2009 08:21

bloedverlies

Bericht door wietske9271 » 30-07-2009 21:12

vandaag dus de huisarts gebeld omdat ik krom liep van de buikpijn
ik moet het nu nog twee weken afwachten en als het dan nog zo is dan word hij verwijderd want het is eingelijk geen doen op deze manier

debbiejj
Ervaren Forumlid
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-03-2010 13:34

Bericht door debbiejj » 06-04-2010 17:53

ik heb de Mirena 1 maart laten plaatsen eerst had ik zelf geen last van mijn menstruatie maar nu is het dat ik 6 dagen ongesteld ben!!

Barwi
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-08-2013 14:07

Bericht door Barwi » 27-08-2013 14:24

Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag: is het normaal en herkenbaar dat je na een jaar de mirena te hebben nog steeds 2 weken ongesteld bent en max 2 weken schoon?
Het is niet vreselijk heftig, ik heb hem gekregen na jarenlang extreem bloedverlies te hebben gehad waardoor ik telkens een hb van onder de 5 en 4 had.
De pil was geen succes, de bloedingen kwamen er gewoon door en ook veel en lang dus als laatse redmiddel dit aangeraden gekregen door mijn huisarts.
Ik heb het er nu met haar weer over gehad maar ze zegt dat ik eigenlijk geen keus heb, wat moet ik er nu mee???
Zij ( de gyneacoloog en de huisarts) hopen dat ik snel in de natuurlijke overgang kom maar pfoe dat kan nog jaren duren, mijn moeder was pas 55.

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 27-08-2013 14:32

Hallo Barwi,

Ja, dat kan. Niet iedereen krijgt minder bloedverlies met de Mirena. Hoe oud ben je? Wil je nog zwanger worden? Zo niet, is NovaSure of iets dergelijks (endometriumablatie) dan misschien een oplossing? http//www.jeroenboschziekenhuis.nl/website/pa ... vasure.pdf
Of is er een reden dat dit nooit als mogelijke oplossing is genoemd?

Groetjes,
Mo

Barwi
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-08-2013 14:07

Bericht door Barwi » 29-08-2013 20:19

Oke, bedankt voor het antwoord!
Ja deze methode is al wel besproken door mijn gyneacoloog maar eerst wil hij de mirena proberen, vandaar.............
Dus hoogst waarschijnlijk moet ik terug naar de gyneacoloog maar zie erg tegenop omdat ik hiervoor de een poosje de pil heb gebruikt voor hetzelfde probleem en dat was ook geen succes, de menstruatie kwam gewoon door de pil heen.
Oh ja ik ben trouwens 45.

Plaats reactie