Pijn in onderbuik

Bespreek hier je lichamelijke klachten
sensing
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-10-2009 09:49

pijn in onderbuik na plaatsing

Bericht door sensing » 22-10-2009 09:56

Hoi,

Ik heb gisteren mijn mirena spiraal laten plaatsen, dit in overleg met de gyneacoloog omdat ik te pijnlijke maandstonden had na een operatie aan mijn baarmoederhals ( daar was beginnend kanker ontdekt ).
Nu de pijn die ik had tijdens het plaatsen was niet normaal; tijdens het naar huis rijden heb ik gejankt als een klein kind van de pijn en ben blij dat ik zonder accidenten ben thuis geraakt.
Nu slik ik telkens 2 brufens maar krijg de pijn niet weg; ook heb ik bloedverlies gehad.
Zit hier nu op mijn werk te creperen van de pijn op mijn stoel; kan iemand mij laten weten of deze pijn lang aanduurt.

groetjes,

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 22-10-2009 11:24

Hoi Sensing,

De eerste dagen zijn vaak het ergste qua pijn, maar als de pijn ook bijvoorbeeld morgen nog aan blijft houden zou ik toch teruggaan naar je gynaecoloog. Dit om eventuele complicaties uit te sluiten.
Door de operatie aan je baarmoedermond heb je pijnlijke menstruaties begrijp ik uit je verhaal. Bij jou zal e.e.a. dan waarschijnlijk ook nog gevoeliger zijn dan voor iemand die daar niet geopereerd is. Jouw baarmoeder wil dit 'vreemde ding' niet zo maar accepteren en reageert daar op. Ik hoop dat de pijn snel weg zal gaan en misschien is het geen goed idee om vandaag te werken :wink: Heel veel sterkte!

Groetjes

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

miekie22
Ervaren Forumlid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29-08-2009 18:54

Bericht door miekie22 » 22-10-2009 15:54

Bel even met je gynaecoloog, dan heb je duidelijkheid. Te pijnlijk is volgens mij niet goed hoor.
Succes ermee!!

Plaats reactie