Bijwerkingen??

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
sparseeiiy
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 11-02-2009 16:09

Bijwerkingen??

Bericht door sparseeiiy » 11-02-2009 16:15

Hoiii ik ben Dagmar en ik ben hier terecht gekomen via google. Ik zag nergens een voorsteltopic dus vandaar dat ik gelijk een topic open met een vraag, kweet niet of dat de bedoeling is omdat je normaal altijd eerst ff moet voorstellen als je nieuw ben op een forum. Ik denk dat ik meer een lezer zal zijn als een poster omdat ik op zoek was naar dingen over het spiraaltje.. ;)

Ik heb een vraagje: Ik het heb idee dat ik wat sneller geprikkeld ben. Nu heb ik ook al autisme en daardoor prikkels maar nu voelt het anders het lijkt net of ik ineens heel vrolijk ben en dan na een halfuur ofzoo ineens ken huilen om nix. Nu heb ik dat wel vaker gehad een paar jaar geleden. Geen idee dus of het wat met de Mirena te maken heb. Ik heb de Mirena sins september of october 2008.

Hoe zijn jullie ervaringen ermee?? zijn dit bijwerkingen of gewoon dingen die erbij horen?

Ik heb verder geen last gehad van het inbrengen en me menstruatie is heel normaal geweset alleen de afgelopen keer niet was ik heel weinig ongesteld en heel lang. De andere keren sins ik me Mirena had was ik heel hevig ongesteld maar heel kort. Ken dat per maand ook verschillen?? Is het mogelijk dat het wegblijft. Ik heb gelezen op google dat het soms weg ken blijven en dat het soms ken komen. Maar dat lijkt me niet zo prettig.. :P


Groetjes
Dagmar

Plaats reactie