opgezette buik

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Bibi
Ervaren Forumlid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-09-2008 14:51

Bericht door Bibi » 28-04-2009 11:14

Hallo D,

Daar zal je geen spijt van krijgen. Het verwijderen stelt niets voor, zeker niet in vergeliijking met het plaatsen. Hoewel het een rakker is en hij zich vaak hartnekkig in vreet, zo ook bij mij (en dit verschijnsel zie je vaker als je dit forum leest) maar zelfs dan valt het reuze mee. Gevolg is dan wat meer nabloedingen maar dat lost ook vanzelf weer op. De (vr)eetbuien zullen ook rap verminderen, je zal zien je hebt jezelf weer meer onder controle. Die eetbuien en je moodswings zijn weer veel beter hanteerbaar! En ook die 'zwangersschaps' buik verdwijnt weer :)

Succes vrijdag,
Bibi

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 28-04-2009 20:08

heel erg bedankt en ik laat nog wel even weer horen.
Groetjes Dorien

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 01-05-2009 09:11

Zo, hij is eruit ! :D Heb wat meer buikkrampjes maar dat zal normaal zijn. De dokter heeft niet gezegd hoelang het bloeden/buikpijn aan kan houden eigenlijk.. Ik ga er gewoon van uit dat het nog een paar weken kan duren voordat het weer is herstelt enzo.
Groetjes Dorien

lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 01-05-2009 09:13

Goed gedaan D ben trots op je, je zal zien wat een opluchting dat is...echt waar....Geniet vandaag lekker van het mooie weer...

Gr Lien

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 01-05-2009 09:36

Het is hier nogal mistig.. ik hoop dat het gauw weg trekt want volgens mij wordt het dan heerlijk weer !
Groetjes Dorien

Bibi
Ervaren Forumlid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-09-2008 14:51

Bericht door Bibi » 02-05-2009 14:53

Beste D,

Ik kan je verzekeren dat in alle opzichten de mist snel zal optrekken ;-). Hopelijk voel je al wat beter. De eerste dagen had ik behoorlijk last van afkick verschijnselen. De bloeding was met een paar dagen over en het heeft 2 maanden geduurd voor ik weer ongesteld werd. Niet vreemd denk ik dat je lichaam weer even tijd nodig heeft om te herstellen. Ik heb de mirena ruim 1,5 jaar gehad en heb in die periode niet gemenstrueerd.
Maar de eerste weken merkte ik al rap goede verbeteringen voor wat betreft mijn andere klachten.

Sterkte en geniet lekker van het weekend,
Bibi

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 03-05-2009 10:07

Hoi,
begon afgelopen nacht goed te bloeden :? Het lijkt wel wat een een echte menstruatie zoals ik die wel eerder heb gehad. Ik heb geen idee meer hoe mijn menstruatie echt gaat.. ben al jaren aan de pil, heb 2 kindjes gekregen redelijk dicht op elkaar.. ben benieuwd.
Nu maar op zoek naar een ander voorbehoedsmiddel..
Groetjes Dorien

lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 03-05-2009 10:18

OH, was het wel tijd voor je menstruatie dan????

Mischien de Prik-Pil????

Succes... :)

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 04-05-2009 08:06

ik heb geen idee of het tijd voor m'n menstruatie is... Heb sinds de spiraal zo'n 2,5 maand alleen maar gebloed, en soms was het een dag wel iets erger maar kon niet duidelijk zeggen dat het een menstruatie was..
Vrijdagmorgen is de spiraal eruit gegaan en zaterdagavond begon het. Ik heb er wel ongi-buikpijn bij, het lijkt ook wel op een ongi, maar dan wel een HELE heftige...
Groetjes Dorien

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 04-05-2009 08:07

We moeten nog even kijken wat ik nu moet.. hormonen vind ik wat te spannend, mijn moeder (50jr) heeft een hersenstaminfarct gehad.. toen zeiden ze dat het misschien de combi pil+roken+hoge bloeddruk was. Ik heb ook een redelijk hoge bloeddruk, ik rook niet, maar durf daardoor niet goed aan de pil.
De huisarts gaat nu uitzoeken of er toen is gekeken of m'n moeder misschien een stollings-afwijkingn heeft. En als dat erfelijk is moet ik natuurlijk helemaal niet aan de pil. Ben benieuwd wat eruit komt. Als het bij mij niet zo is en ik kan gewoon iets met hormonen, is een prikpil misschien wel iets. Dan wordt je helemaal niet meer ongi heb ik gehoord!? Zal es googlen, misschien is daar ook wel een forum over :wink: :lol:
Groetjes Dorien

Plaats reactie