oef is zo heftig vloeien normaal na plaatsing??

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
roro
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 16-05-2009 15:39

oef is zo heftig vloeien normaal na plaatsing??

Bericht door roro » 16-05-2009 16:08

hallo allemaal,

na een aantal succesverhalen van andere en ik steeds onbewust vaker mijn pil vergat ,had ik besloten om een mirena te laten zetten,dit heb ik nog maar pas gedaan nl 5 mei jl maar ik blijf maar vloeien en niet zomaar een beetje maar echt heel veel :oops: het plaatsen viel mij wel mee ondanks dat er 2x ingehaakt moest worden,de eerste keer zat hij niet goed maar verder ging het wel goed,ook de buikpijn valt op zich wel mee,geen pijnstillers nodig gelukkig maar dat vloeien jeetje het is echt af en toe hozen is dat normaal?ik heb jaren de pil geslikt en altijd maar amper 3 dagen bloedverlies gehad,ook na mijn bevallingen(heb 3 kids) was het wel eventjes erg maar dit duurt nu al bijna 2 weken.en ik lees de meeste verhalen dat het af en toe stopt of over bruine kleur,maar bij mij is het echt rood met af en toe zwarte klonters erin en ik moet echt iedere 2 uur een nieuw maandverband in en dan gebruik ik dus de nachtvariant,is dit voor iemand herkenbaar,ik moet pas over 4,5 week op controle.en het kan toch niet zo zijn dat ik een paar maanden(vanwege het wennen) zo heftig ongesteld ben of wel :?: ik begin me wel flink zorgen te maken,
groetjes

lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 17-05-2009 10:17

hoi hoi roro, ik zou niet te lang wachten en even ernaar laten kijken mischien is die er wel uit???of mischien zit die scheef...geen idee...maar die bloedingen is niet nogmaal...

Zou maandag maar even bellen..gr Lien

roro
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 16-05-2009 15:39

Bericht door roro » 17-05-2009 12:38

lien schreef:hoi hoi roro, ik zou niet te lang wachten en even ernaar laten kijken mischien is die er wel uit???of mischien zit die scheef...geen idee...maar die bloedingen is niet nogmaal...

Zou maandag maar even bellen..gr Lien


hoi lien ,ja ik denk dat je gelijk hebt ,ik ga morgen maar even naar de dokter om me door te laten verwijzen voor een echo,kunnen ze toch even kijken of hij goed zit.
bedankt voor je reactie :) roetjes

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 18-05-2009 06:58

ik heb ook heel veel gebloed de eerste weken. Ben benieuwd wat de dokter zegt, laat je het ff weten?

Groetjes Dorien
Groetjes Dorien

roro
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 16-05-2009 15:39

Bericht door roro » 18-05-2009 11:31

D schreef:ik heb ook heel veel gebloed de eerste weken. Ben benieuwd wat de dokter zegt, laat je het ff weten?

Groetjes Dorien

hoi,
ik wacht het vandaag nog even af want het is iets jes minder geworden,maar jij hebt dat dus ook gehad,hoe lang ongeveer en ook heftig?ben jij er niet mee naar de dokter geweest?het is hier op het dorp ook altijd vreselijk druk bij de dokter zo na het wekend maar als het vandaag niet verbeterd ga ik zeker vragen om een echo,weet ik tenminste wel of hij goed zit

groetjes

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 19-05-2009 21:45

poeh... mijn geheugen is HEEL slecht.. maar tenminste 4 weken. Ik heb het afgewacht, en uiteindelijk eruit laten halen (toen verloor ik nog maar een klein beetje bloed hoor)
Groetjes Dorien

roro
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 16-05-2009 15:39

Bericht door roro » 01-06-2009 22:25

D schreef:poeh... mijn geheugen is HEEL slecht.. maar tenminste 4 weken. Ik heb het afgewacht, en uiteindelijk eruit laten halen (toen verloor ik nog maar een klein beetje bloed hoor)
het is sinds een paar dagen gestopt eindelijk nu maar fingers cossed!! :lol:
dus ik hoop eigenlijk dat hij goed zit,nu heb ik af en toe bruin(sorry :oops: ) slijm maar dat schijnt normaal te zijn geloof ik,ben benieuwd of ik nu nog ongesteld word en wanneer.
in ieder geval bedankt!!!!

Plaats reactie