mirena en bacterien

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
miekie22
Ervaren Forumlid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29-08-2009 18:54

mirena en bacterien

Bericht door miekie22 » 09-09-2009 11:56

Vijf jaar lang heb ik de mirena gehad, zonder problemen. Het enige waar ik ontzettend last van had, was veel afscheiding. Heel veel afscheiding. Een uitstrijkje liet niets gek zien. De gynaecoloog heeft na het verwijderen van de mirena, mijn "fluor" zoals dat zo mooi heet, onder de microscoop gelegd en het krioelde van de bacterien. Nu twee kuren anti-biotica van 10 dagen later, blijk ik er vanaf te zijn. Maar het is begonnen na het plaatsen van de mirena. Het is een bacterie zonder jeuk, maar met ontzettend veel afscheiding. Wie herkent dit?

tenna71
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 13-10-2009 20:27

Re: mirena en bacterien

Bericht door tenna71 » 13-10-2009 21:38

miekie22 schreef:Vijf jaar lang heb ik de mirena gehad, zonder problemen. Het enige waar ik ontzettend last van had, was veel afscheiding. Heel veel afscheiding. Een uitstrijkje liet niets gek zien. De gynaecoloog heeft na het verwijderen van de mirena, mijn "fluor" zoals dat zo mooi heet, onder de microscoop gelegd en het krioelde van de bacterien. Nu twee kuren anti-biotica van 10 dagen later, blijk ik er vanaf te zijn. Maar het is begonnen na het plaatsen van de mirena. Het is een bacterie zonder jeuk, maar met ontzettend veel afscheiding. Wie herkent dit?
Hallo Mieke,

Ook ik heb veel meer afscheiding als wat ik normaal had, ik heb de Mirena nu 3 maand, en al een antibiotica kuur achter de rug maar met een week had ik weer meer afscheiding inderdaad zonder jeuk of vieze geur. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb ik vind hier zoveel meer klachten die ik ook heb na het plaatsen van de spiraal dat ik morgen een afspraak ga maken bij de huisarts om hem te verwijderen.

Plaats reactie