hoort dit allemaal bij de mirena,,

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
ladydiana
Ervaren Forumlid
Berichten: 26
Lid geworden op: 25-11-2009 16:47

hoort dit allemaal bij de mirena,,

Bericht door ladydiana » 27-11-2009 19:48

Hallo,,,

Ik heb vanaf half januari een mirena spiraal en ik heb zoveel klachten en heb voor volgende week een belafspraak gemaakt.
Ik heb de volgende klachten, hoofdpijn elke dag, moe, prikkelbaar, twee weken ongeveel pijn in de borsten, elke maand tegen de tijd van me ongesteldheid buikkrampen, slecht slapen, gewrichtpijnen, veel afscheiding , doorbraakbloeding elke maand zeker 3 wk dus ben maar een dag of 7 niet ongesteld, rugpijn, minder zin in vrijen, verstopping, kan iemand mijn vertellen of dit er allemaal bij hoort ik ben er nu zo langzamerhand zat van elke dag die hoofdpijn ik wordt er gek van.
Wat vinden jullie toch eruit laten halen.
Ik heb de mierena gekregen omdat ik door me ongesteldheid een telaag hb had en als ik die mirena eruit moet wat moet ik dan.

diana

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 28-11-2009 15:41

Hallo Diana,

Ja, je noemt allemaal klachten die vermeld staan als bijwerking van de Mirena (zie pag. 8/9 http//db.cbg-meb.nl/IB-teksten/h16681.pdf)

Je hebt hem nu sinds januari, dus 10 maanden. Ik denk dat als het na 3 tot 6 maanden niet beter gaat, het ook niet beter gaat worden. Waar je hem voor gebruikt, een laag hb vanwege veel bloedverlies, zal zo ook geen zin hebben als je zoveel weken per maand bloedverlies hebt. Dus ja, ik zou hem eruit laten halen en samen met je huisarts of gynaecoloog kijken of er een andere oplossing te vinden is.

Sterkte!

Groetjes,
Mo

Plaats reactie