zeurende buikpijn

Bespreek hier je lichamelijke klachten
mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 25-01-2010 22:03

Hallo Diana,

Dat is moeilijk te zeggen, dat is bij iedereen verschillend. Waarschijnlijk een paar dagen tot een week. Heb je erg veel bloedverlies? Het advies wat ik meestal lees is dat je contact op moet nemen met de huisarts als je meer dan een maandverband of tampon per uur nodig hebt.

Groetjes,
Mo

noeka
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-07-2010 17:42

buikpijnen

Bericht door noeka » 05-07-2010 17:49

mo schreef:Hallo Diana,

ik heb ook heel erg veel last van buikpijn. er is constant pijn en af en toe net als weeen word het steeds erger. meestal helpen 2 asperines wel. maar nu op het moment ga ik helemaal kapot eraan. lijkt net een bevalling.ik heb dit pas sinds mijn spiraaltje en ik heb hem nu al 3 1/2jaar. ook het ik last van andere dingen sinds mijn spiraaltje. ik blijf ook gewoon ongesteld.

sterkte gr noeka
samenwonend met lieve vriend en lieve grote hond

Woodruffie
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-07-2010 22:12

Bericht door Woodruffie » 05-07-2010 22:50

Hey dames!

In augustus zou ik mijn mirena spiraal 2 jaar hebben, maar morgen vliegt hij eruit. Ik heb maanden gebloed, en toen de bloedingen gedaan waren had ik ook constante zeurende buikpijn. Nu sinds 2 maanden ben ik terug sexueel actief, en het is nog slechter geworden. Mijn buik staat gezwollen, ik ben misselijk en heb opgeblazen borsten (precies zwangerschapssymptomen) Nu ik op dit forum terecht ben gekomen weet ik dus dat alles van die spiraal komt; inclusief de migraine die ik vroeger nooit heb gehad en waarvoor ik ettelijke dokters heb geraadpleegd!

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 06-07-2010 08:06

Hallo Woodruffie,

Ik hoor graag van je hoe het met je gaat na verwijdering. Succes vandaag -)

Groetjes,
Mo

Plaats reactie