Rare bobbel en een raar gevoel

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
MVL
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-12-2009 16:43

Rare bobbel en een raar gevoel

Bericht door MVL » 27-12-2009 16:48

Ik heb een half jaar geleden de mirena spiraal laten zetten. In eerste instantie leek het geweldig te bevallen tot eergisteren.
Mijn vriend merkte ineens op dat hij de draadjes niet meer voelde (deze voelde hij altijd bij het vrijen, maar het deed geen zeer oid) en ik besloot even te controleren of de spiraal nog goed zat.
Toen voelde ik inderdaad 1 of 2 draadjes maar ik vond ook dat mijn baarmoeder(mond) anders aanvoelde. Ik voelde een uitstulping (een hard rond bobbeltje) en ik voel de hele tijd een drukkend gevoel van binnen.
Ik heb gewoon het gevoel dat de spiraal niet helemaal goed zit, kan dit (ondanks dat ik de draadjes wel voel)?

Ook ben ik best wel geschrokken van wat ik op het internet lees over bijwerkingen van de spiraal, ik herken zoveel! Ik had nooit gedacht dat dit wel eens door de spiraal zou kunnen komen.
Ik heb sinds enige tijd enorm last van anstaanvallen en ook verschikkelijke stemmingswisselingen. Ik ben erg bang dat ik mijn zoon niet zal zien opgroeien, dat ik ernstig ziek ben of dat mensen van wie ik houd ziek worden. Ook heeft mijn vriend het de laatste maanden behoorlijk zwaar, hij kan soms echt niets goed doen en ik kan soms ineens helemaal omslaan. :?
Ik wilde morgen de huisarts sowieso even bellen voor een controle maar ga dit ook zeker aankaarten. Zit er zelfs over te denken om de spiraal maar helemaal te laten verwijderen.

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 31-12-2009 14:47

Ben je al bij de huisarts geweest? Inderdaad maar even laten controleren of hij nog goed zit, wat die bobbel is en waar het drukkende gevoel vandaan komt.

Als je zoveel last hebt van angstaanvallen en stemmingswisselingen, moet je inderdaad nagaan of de voordelen wel tegen de nadelen opwegen. Zie ook http//mirena.forum2go.nl/vertaling-duits-krantenartikel-over-mirena-t587.html

Groetjes,
Mo

Plaats reactie