Bloedverlies na sex

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
mandy112
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-04-2010 17:23

Bloedverlies na sex

Bericht door mandy112 » 23-05-2010 22:36

Hoi,

heb inmiddels geen bloedingen meer zie vorige topics,
Nu sinds 1 maandje

heb de mirena eind dec gezet.

Alleen als ik en me partner gemeenschap hebben, bloed ik weer,
Volgende dag is het weer weg

Wat is dit?irritatie of??

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 24-05-2010 18:34

Het komt bij meer Mirena-gebruiksters voor, ik had het ook de hele tijd dat ik de Mirena gebruikte. Misschien komt het door de draadjes, dat die irriteren. Als je verder geen pijn hebt bij gemeenschap, kan het denk ik geen kwaad.

Het kan wel verstandig zijn regelmatig een uitstrijkje te laten maken als je de komende jaren bloedverlies houdt, dergelijk bloedverlies kan ook een symptoom zijn van baarmoederhalskanker en dat signaal kan worden gemaskeerd door het bloedverlies dat je door de Mirena al na gemeenschap hebt.

Groetjes,
Mo

mandy112
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-04-2010 17:23

Bericht door mandy112 » 25-05-2010 23:29

mo schreef:Het komt bij meer Mirena-gebruiksters voor, ik had het ook de hele tijd dat ik de Mirena gebruikte. Misschien komt het door de draadjes, dat die irriteren. Als je verder geen pijn hebt bij gemeenschap, kan het denk ik geen kwaad.

Het kan wel verstandig zijn regelmatig een uitstrijkje te laten maken als je de komende jaren bloedverlies houdt, dergelijk bloedverlies kan ook een symptoom zijn van baarmoederhalskanker en dat signaal kan worden gemaskeerd door het bloedverlies dat je door de Mirena al na gemeenschap hebt.

Groetjes,
Mo
Hoi,
Ben vanmiddag naar de dokter gegaan,
Die heb een kweek genomen ( 1 potje en 1 soort potlood) afgenomen in ieder geval vocht..

Over 3 weken kan ik bellen over de uitslag

Ik heb trouwens geen pijn met de sex
De dokter zei dat het misschien irritatie ook inderdaad was


Dank je wel voor je berichtje

Plaats reactie