Blijf ongesteld

Bespreek hier je lichamelijke klachten
mandy112
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-04-2010 17:23

Blijf ongesteld

Bericht door mandy112 » 16-09-2010 23:35

Hoi,

Zoals jullie al een beetje hebben gelezen, heb ik sinds november 2009 een spiraal(mirena) laten zetten,

Steeds ging het goed met me menstruatie, alleen heb ik nu al 2 en half weken al bloedverlies ( nu nog steeds), ook met stolsels.. buikpijn,hoofdpijn.

Mag dit?
Kan dit?

Maak me beetje zorgen erover, wat dit kan zijn?

Liefs

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 17-09-2010 09:25

Hallo Mandy,

Je zou verwachten dat de menstruatie juist onderhand wat minder wordt na bijna 10 maanden Mirena. Als je je zorgen maakt, gewoon even langs de huisarts gaan!
Laat je weten hoe het met je gaat?

Groetjes,
Mo

mandy112
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-04-2010 17:23

.

Bericht door mandy112 » 17-09-2010 18:39

Hoi,

In de bijsluiter staat het ook al, bij langdurig bloedverlies arts raadplegen,
Ik moet woensdag naar de dokter, en dan 2 oktober pas naar het ziekenhuis heb toch voor de zekerheid 2 afspraken gemaakt.
voordat ik word doorgestuurd naar het ziekenhuis door de dokter.

Ziekenhuis zelf zij dat het ook niet goed is,
had gevraagt, of het kan zijn of hij in me maag is beland? ze zei dat ik dan wel eerder had gebeld, dat voel je namelijk heel erg,
heb zoveel vragen nu.. ( kan het zijn dat hij hem afgestoten heb??, ik durf niet tevoelen namelijk.?) en wie heeft er ervaring dan gelijk de pil er bij te nemen? dan krijg je toch dubbele hormonen?

ik hou jullie op de hoogte ;)

xx

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 17-09-2010 19:10

Hoi Mandy,

Goed dat je er naar laat kijken, maar maak je er niet te veel zorgen over. Misschien ben je hem inderdaad verloren en heb je nu een onttrekkingsbloeding. Misschien reageert het baarmoederslijmvlies momenteel even anders, waardoor je meer bloed verliest. Het is denk ik wel verstandig om even condooms te gebruiken voor de zekerheid.

Groetjes,
Mo

mandy112
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-04-2010 17:23

Bericht door mandy112 » 19-09-2010 00:24

Hoi mo,
bedankt voor je lieve antwoorden,
Kan dat gewoon ook al heb je een tijdje? dat hij hem gewoon alsnog afstoot?
Ik ben nu ook heel draaierig,misselijk..
kan niet wachten om woensdag bij de dokter te zijn..
ben benieuwd

liefs

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 21-09-2010 15:01

Hoi Mandy,

Hoe is het nu met je?

Groetjes,
Mo

mandy112
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-04-2010 17:23

Bericht door mandy112 » 22-09-2010 09:05

Hoi mo

Lief je berichtje,
Ik ben net naar de dokter geweest,
en heb gezegd dat ik binnen 1 week naar het ziekenhuis MOET,
als dat niet lukte zal hij wel bellen,

Ik had al 6 oktober een afspraak staan ziekenhuis,
en ik heb net gebeld, ik mag morgen al10 uur... ( waarom dan die lange wachttijden?)

maak me wel btje zorgen ( enge dingen )

Ik hou je op de hoogte ;)

Liefs mandy

mandy112
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-04-2010 17:23

Bericht door mandy112 » 23-09-2010 18:24

ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, probleem uitgelegd, + verwijsbrief van de dokter, waarom ik nu deze week moest komen,

Was een aardige man die gynaecoloog,
eendenbek erin... hij zeg, hij is gezakt, en zit niet meer goed, me lichaam wou hem dus afstoten,
deed niet echt zeer eruit halen, meer een verademing, ik voel geen spanning meer bij me eierstokken,
het verwijderde voelde alsof hij een uitstrijkje wou maken, en was er zo uit, heeel eventjes buikpijn
ben nu wel bibberig nog, draaierig

Maar voel me goed,
Ik mag nu de yasmin slikken en proberen

Ene kant vind ik het jammer dat de mirena eruit is, voor stemmingen en voelde rest wel goed in me lichaam

maar de ene kant had ik ook last van overbeharing, ( met de mirena) maar me stemmingen waren super goed,

maar die druk die is gewoon weg!!! heb toch al die tijd goed gevoeld, dat er toch iets niet klopte in me lichaam,

ben benieuwd wat de pil mij brengt, ik hoop niet op sombere dagen met de pil...
we zullen zien ;)

liefs

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 23-09-2010 19:46

Hoi Mandy,

Fijn dat het opgelost is en je je al beter voelt -) Toch vreemd dat je lichaam hem na 9-10 maanden alsnog probeert uit te stoten. Fijn ook dat je het even laat weten, daar hebben anderen misschien ook weer wat aan.

Hopelijk bevalt de Yasmin beter. Ga je er meteen mee beginnen?

Groetjes,
Mo

bezorgster
Nieuweling
Berichten: 18
Lid geworden op: 28-07-2010 19:57

Bericht door bezorgster » 24-09-2010 13:23

Hoi Mandy,

Fijn voor jou dat de mirena eruit is. Dat gevoel had ik ook, toch elke keer het gevoel dat het er zat.
Ik moest ook de mirena laten verwijderen i.v.m steeds bloedingen. Vond het ook een perfecte oplossing voor mij, helaas de laatste maanden geen succes meer. Ik ben benieuwd hoe jij op de pil gaat reageren. Ik ben ook meteen aan de pil gegaagn na de verwijdering, maar dat ging bij mij niet goed. Nu weer gestopt, maar misschien had ik niet de goede pil voor mij. Dus ik ben benieuwt, laat je het even weten hoe het gaat?

Plaats reactie