Futlloos, moe , dipperig , pijn

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Kathleen
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-11-2010 11:55

Futlloos, moe , dipperig , pijn

Bericht door Kathleen » 15-11-2010 13:20

Hallo allemaal!

Ik heb t forum zo beetje doorgegeken en volgens mij weet ik het antwoord eigenlijk al maar wilde het toch even hier kwijt...

Ik heb de Mirena nu 7 jaar. De eerste 5 jaar gingen heel goed , geen problemen of klachten. De 2e Mirena zit er nu 2 jaar in en had na 't plaatsen een cyste op mijn eierstok welke ook weer gelukkig vanzelf is verdwenen. In deze twee jaar heb ik eigenlijk best vaak last van pijn in de onderbuik wat door trekt naar mijn bovenbenen op een of andere manier.Vaak houdt dit een paar dagen aan.Pijn begint in de middag en avond en gaat weg als ik ga liggen.
Verder voel ik me eigenlijk alltijd moe en lusteloos. Ik kan vrolijk de dag beginnen en kan dan ineens omslaan naar neerslachtig en kan dan heel lelijk doen tegen mijn man en ik zie dan even niks meer zitten en niks is meer goed.
Hoofdpijn heb ik ook vaker dan normaal en ik krijg ook steeds meer haren op mijn gezicht....
Heeft iemand anders deze klachten in deze ' combinatie ' ??

Kortom , het voelt niet meer goed en heb dus echt het idee dat deze klachten door de Mirena komen.
Ik overweeg dus om de Mirena te laten verwijderen...

Groetjes!

bezorgster
Nieuweling
Berichten: 18
Lid geworden op: 28-07-2010 19:57

Bericht door bezorgster » 16-11-2010 10:14

Ik heb de mirena na ruim 5 jaar ook laten verwijderen, bij de eerste geen klachten en met de tweede ging het ook mis.
Ik heb het half augustus laten doen en ik ben blij dat ik het heb gedaan!!
Ik voel mij weer een ander mens, zie alles veel zonniger in, ben veel rustiger en zit gewoon weer lekker in mijn vel.
Alles wat je op noemt, is zo herkenbaar.

Ik denk dat het verstandig is om de mirena te verwijderen als ik jou zo hoor, maar dat is een keuze van jezelf.

Kathleen
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-11-2010 11:55

Bericht door Kathleen » 16-11-2010 10:33

Bedankt voor de reactie!
Ga 'm laten verwijderen, zat er al een tijdje aan te denken en als ik zo alles lees hier op t forum is het idd beter!

Peet
Nieuweling
Berichten: 6
Lid geworden op: 18-02-2011 21:45

Bericht door Peet » 18-02-2011 22:26

Kathleen schreef:Bedankt voor de reactie!
Ga 'm laten verwijderen, zat er al een tijdje aan te denken en als ik zo alles lees hier op t forum is het idd beter!
Hoi Kathleen,

Ik heb idd ook dezelfde klachten, maar had het in eerste instantie niet achter de Mirena gezocht.
Ik ga hem nu ook laten verwijderen, maar dit moet bij de gyn omdat de arts niet bij mijn draadjes kan.
Neem aan dat hij bij jou inmiddeks verwijderd is?
Zo ja, waren je klachten toen ook gelijk over?

Ik kan niet wachten tot hij er uit is!!

Groetjes Petra

Kathleen
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-11-2010 11:55

Bericht door Kathleen » 21-02-2011 15:53

Hoi Petra!

Ik heb 'm idd laten verwijderen ondertussen , op 7 december 2010.
Had verder nog niets geschreven hier op het forum omdat ik even wilde aankijken hoe het zou gaan...

Kan niet anders zeggen dat ik het je alleen maar kan aanraden als je dezelfde soort klachten hebt als mij.
Toen hij eruit was en ik bukte om mijn schoenen aan te doen voelde het gelijk al 10x beter! Mjn buik was lzo eeg en opgeruimd!
Ik voel me ondertussen veel en veel beter!!
Wat meer energie , niet meer dipperig en snauwerig en nagenoeg geen pijn meer. Denk dat het eventjes duurt voor alles weer op zijn plek zit enzo maar ik heb er absoluut geen spijt van!
Slik er ook van Bloem ' vrouw en balans ' bij , speciale multi vitamine voor vrouwen en Bleom had me dit aangeraden nadat ik het verhaal aan ze had uitgelegd.

Ik wens je heel veel succes! Ben benieuwd hoe je het zal ervaren!
Verwijderen is zo gebeurd, voel je niks van! ( heel even maar )

Groetjes ,
Kathleen

Plaats reactie