Krampen, moe, chagerijnig

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Mall
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-05-2011 21:20

Krampen, moe, chagerijnig

Bericht door Mall » 16-05-2011 21:30

Krampen, vermoeid en chagerijnig....
Volgens mij ben ik erachter...Na driekwart jaar bij de dokter te lopen heb ik het idee dat mijn klachten toch door de mirena komen. Sinds ik de spiraal heb, heb ik zeer regelmatig (eerst alleen snachts nu ook overdag) spierkrampen...dit over mijn hele lichaam!! soms zo erg dat ik er gigantische spierpijn aan over houd....Ik functioneer dan niet meer goed, het is te veel moeite om mijn zoontje op te tillen....bah, bah, bah! En om maar niet over de chagerijnigheid te spreken!!! man man wat ben ik soms een bitch!! en waarom??? Geen idee!!! gewoon, omdat ik niet lekker in mijn vel zit...denk ik dan...Heel vreemd, ik heb mezelf gewoon niet in de hand en dat frustreerd!! op de dagen dat ik nergens last van heb denk ik: mall, stel je niet zo aan! er is toch niks aan de hand! moet je kijken wat je hebt, het is toch allemaal fantastisch?!?! tot ik weer zo'n &%#@$%&dag heb en de hele wereld de pot op kan....
Hier kan ik nog wel uren over doorgaan....Is dit voor anderen ook herkenbaar?
Voor mij is het grootste euvel de spierkrampen!!! zo irritant!! En zo heb ik nog wel wat meer kleine klachten...

Hoop van jullie te horen!!!

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 16-05-2011 22:23

Die chagrijnigheid had ik ook vreselijk, en dat jezelf niet in de hand hebben herken ik ook. Na verwijdering van de Mirena dacht ik hoe heb ik nou zo boos kunnen worden over zulke onbenulligheden?

Spierkrampen kunnen worden veroorzaakt door een gebrek aan magnesium. Je zou kunnen proberen om voedingsmiddelen die rijk zijn aan magnesium te eten (noten, rijst, groene bladgroenten etc.) of eventueel een supplement te gebruiken (wel opletten dat je niet te veel neemt).

Groetjes,
Mo

Vicky
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-06-2011 19:09

Bericht door Vicky » 21-06-2011 19:16

Hey,

Ik heb nu sinds een jaar een afschraping van baarmoeder laten doen en ineens een mirena spiraal laten plaatsen. Ik heb bijna 8 maanden elke dag bloedverlies gehad en nu ben ik heel onregelmatig in mijn cyclus, verga ik van de pijn tijdens mijn eisprong, heb ik nog steeds veel bloedverlies, ben ik heel moe (elke dag), heb ik een opgezette buik, ben ik mega slechtgezind, werk ik mijn frustraties uit op mensen die ik graag zie, vlieg ik voor t minste uit, ween ik direct, ....
Ik zoek nu een gynaecoloog die naar mijn verhaal luistert en mijn klachten au serieux neemt. Mijn gyneacologe waar ik t spiraal heb laten steken, maakte zich er van af met: elke vrouw is anders... Dat was het :cry:

Nu zit ik ermee en voel me elke dag slechter en slechter... De verhalen die ik lees, zijn dan ook heel erg herkenbaar! Blij dat ik zulk forum gevonden heb.
Ik zit nu dus met een pijnlijke eisprong en hormonen die alle kanten uitspringen. Ik voel me ongelukkig en weet zelfs niet waarom, heel frustrerend.
groetjes

Plaats reactie