Een lang verhaal

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Ella
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-07-2011 11:20

Een lang verhaal

Bericht door Ella » 17-07-2011 11:49

Hallo allemaal,

Ik ben 52 jaar en 5 jaar geleden is er voor het eerst een Mirena geplaatst omdat ik overmatig menstrueerde.
Het is 4 jaar redelijk goed gegaan maar nu bleek dat hij uitgewerkt was en werd ik gewoon weer ongesteld.

Na bijna 5 jaar werd besloten dat er een nieuwe geplaatst moest worden. De plaatsing was bijzonder pijnlijk en de maanden erna heb ik steeds tintelingen in mijn benen, armen en ben regelmatig zeer depressief en moe.
Van nature ben ik helemaal niet zo`n zeur want ik ben een fanatiek hardloopster, dus zit ik voor mijn gevoel in een omgekeerde wereld.

Heeft iemand een idee hoe ik van die tintelingen af kan komen?
Magnesium ben ik ook gaan gebruiken, maar dat geeft geen voelbaar resultaat.[/b]

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 20-07-2011 14:25

Hallo Ella,

Er is mij geen middel bekend dat je van de tintelingen af kan helpen. Ik heb er op een Amerikaans forum (curezone)regelmatig over gelezen en het enige dat blijkbaar helpt is de Mirena laten verwijderen. En dan kan het nog wel maanden duren voor de tintelingen weg zijn. Aangezien je ook vertelt regelmatig depressief en moe te zijn is het misschien het overwegen waard. Hoewel dat ook van de overgang kan komen...

Groetjes,
Mo

Plaats reactie