Miskraam bij Mirena

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
mirena89
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-09-2011 14:50

Miskraam bij Mirena

Bericht door mirena89 » 04-09-2011 15:00

Hoi,

Ik heb sinds eind 2009 een mirena en over het algemeen bevalt het me prima! Word gemiddeld 2 a 3x per jaar ongesteld, verder nergens last van.. Ideaal!
Omdat ik zo weinig ongesteld word, doe ik voor de zekerheid om de 2mnd een zwangerschapstest, heb verhalen op internet gelezen waar ik niet blij van word, heb uiteraard niet voor niets een mirena.
Meestal zijn de goedkope / huismerktesten positief, dus haal altijd gewoon de Clearblue met zwangerschapsindicatie. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Maargoed, mijn probleem.

Afgelopen vrijdag kreeg ik opeens hele sterke krampen en voelde me niet lekker. Vervolgens ging ik naar het toilet en na een hoogtepunt van krampen was't opeens voorbij. Vervolgens keek ik in het toilet en daar lag een bloedpropje in. Nu bloed ik nog steeds, terwijl ik een maand geleden nog ongesteld geweest ben (normaal ben ik in de zomer en in de winter 1x ongesteld). Ik heb eerder een miskraam gehad na mijn zwangerschap, vandaar de mirena. Maar ik vraag me af of het mogelijk is dat ik weer een miskraam gehad heb. En zo ja, is dit ook iets wat de Mirena doet?

Iemand enig idee?

debbiejj
Ervaren Forumlid
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-03-2010 13:34

Bericht door debbiejj » 08-09-2011 18:19

hallo, ja het kan dat je een miskraam heb gehad.. maar kan ook een eitje zijn..
zat er een soort van staartje aan??
zo ja is het waarschijnlijk een miskraam geweest
en ja dit is iets van de mirena want het zou niet moeten kunnen dat het kan innestelen

gr deborah

mirena89
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-09-2011 14:50

Bericht door mirena89 » 08-09-2011 18:36

Ja er zat een staartje aan.
Gebeurt dit veel? Heb dit nog nooit eerder gehad in de tijd dat ik de mirena heb ,dus ruim 1,5 jaar en daarvoor (voor mijn zwangerschap) ook ruim 1,5 jaar..

debbiejj
Ervaren Forumlid
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-03-2010 13:34

Bericht door debbiejj » 09-09-2011 21:06

dat weet ik zelf niet

Plaats reactie