Zou het dan toch?

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
PF
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-09-2011 10:54

Zou het dan toch?

Bericht door PF » 08-09-2011 11:00

Hallo allemaal,

Al zo'n 6 jaar lang heb ik nu een mirena spiraal en altijd erg tevreden geweest.
Maar sinds 4 weken (ben 4 weken terug ook met een dieet begonnen, die wie weet speelt het mee) heb ik last van vreselijke pijnen onderin mijn rug, mijn flanken (die doortrekken naar mijn onderbuik).
Zelf denk ik dat het mijn nieren/bijnieren zijn, omdat ik vroeger ook heel veel last heb gehad van blaasontstekingen.
Sinds een paar dagen ben ik nu minder water gaan drinken en de klachten zijn wel iets verminderd, maar nog steeds heb ik last.
Het aparte is dat als ik op de wc zit er letterlijk een rilling door mijn lijf heen gaat, de pijn is na toiletbezoek ook iets minder.
De pijn is het ergste wanneer ik zit. Als ik lig of loop heb ik er een stuk minder last van, maar zodra ik ga zitten is de pijn weer op zijn hevigst.
Morgenochtend moet ik naar de huisarts en ik zal ook aankaarten dat ik een mirena spiraal heb en dat het wellicht daar mee te maken heeft.
Maar zelf denk ik eerlijk gezegd niet dat dat het is.. wat is jullie mening?

Groetjes, PF

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 08-09-2011 16:52

Hallo PF,

Het kan nooit kwaad om te zeggen dat je een Mirena hebt, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk dat de Mirena iets met je klachten te maken heeft, aangezien je hem al 6 jaar hebt en je deze klachten pas sinds 4 weken hebt.
Maar als er niets anders te vinden is, zou je altijd kunnen laten kijken of hij nog goed zit (ik neem aan dat je ca. een jaar geleden een nieuwe hebt laten plaatsen?)

Sterkte!

Groetjes,
Mo

Plaats reactie