klachten na 9 maanden

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Renske81
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-12-2011 15:21

klachten na 9 maanden

Bericht door Renske81 » 05-12-2011 15:31

Hoi Allemaal,

Dank voor al jullie berichten, al schrik ik wel van de grote hoeveelheid vrouwen met klachten!

Mijn klacht begint eigenlijk nu pas, zo'n 9 maanden na het plaatsen van het spiraatje.
Ik heb mijn spiraaltje laten zetten na mijn zwangerschap van de tweede. Het zetten ging vlot en pijnloos, gelukkig. Naarna bloedde ik nog best lang na, ongeveer twee maanden. Inmiddels ben ik 9 maanden verder en heb ik nu al bijna 2 weken behoorlijk last van mijn buik, ook ben ik 1 week "ongesteld" geweest alleen was dat heel raar, 'snachts geen bloedverlies en in de loop van de ochtend begon het weer, dan zo in 3 uur een tampon vol en daarna weer helemaal niks. Later verloor ik wat kleine stolsels en nam het nog verder af. Dus ik dacht ok dus toch iets van een menstuatie. Maar de krampen stoppen niet en ik blijf heel licht vloeien en elke keer dat ik denk nu is het klaar dan begint het weer, al blijven het nu kleine beetjes.

Na het lezen van alle verhalen maak ik me een beetje zorgen. Ben ik zwanger geweest? Heb ik last van vleesbomen? etc ect.
Ik weet dat je altijd het beste even naar de dokter kan gaan, maar iik vroeg me af of hier iemand zich ook in herkent en of deze klacht vaker voorkomt?
Verder ben ik tot nu toe erg tevreden geweest over het spriraaltje!

ik hoor graag van jullie!

Groet,
Renske

Plaats reactie