Draadje wel erg lang?

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Kelly
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-12-2011 21:55

Draadje wel erg lang?

Bericht door Kelly » 16-12-2011 22:02

Ik heb vandaag precies 2 weken geleden mijn Mirena laten zetten.
Het zetten was even vervelend, maar zeker te doen. De dag lang kramp erna was echter zo heftig dat ik maar wat flinke pijnstillers heb genomen.
3 dagen na het plaatsen was de pijn eigenlijk bijna helemaal weg, af en toe wat last van mn onderrug maar that's it.
Heb een week na het plaatsen seks gehad, 2x. (Dit na 3x navragen bij mn gyn of ik wel veilig was, dat mens werd vast gek van me, haha.)

Ik voel me nu prima, het enige vervelende is het heftige bloedverlies, maargoed we zijn pas 2 weken verder, eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen.
Waar ik mij wel heel onzeker over voel zijn de draadjes. Voordat ik seks had kwamen deze tot bij mn vagina uitgang, en nu zitten ze in een lus maar komen ze nogsteeds op een vingerkootje na bij mn vagina uitgang. Ik had dit, een week geleden, nagevraagd bij de assistente van de gyn, die verzekerde me ervan dat dit normaal is omdat hij net geplaatst is.

Nu ging ik vandaag toch maar eens wat beter voelen, met veel moeite mn vinger er diep genoeg in gekregen om het draadje tot aan het einde te voelen, en het beeld wat ik bij de draadjes heb is nu dit;
Afbeelding
Alsof de draadjes dus ergens linksboven uitkomen. Ik durf niet heel erg te gaan woelen ofzo, maar dit is toch helemaal niet mogelijk, wat ik nu denk?
Misschien dat de draadjes dan in dat hoekje linksboven weer in een lus liggen, maar dan zouden de draadjes wel erg lang zijn.. Volgensmij zijn de oorspronkelijke draadjes van het ding helemaal niet zo lang?
Ik kan dus ook niet voelen of er plastic uit mn baarmoedermond komt, want ik kan mn hele baarmoedermond niet vinden..

Kan iemand mij adviseren of dit normaal is?
Gyn heeft geen plek, pas ergens in het nieuwe jaar, en dan is mn eerste controle al. -.-

Plaats reactie