tip bij blaasontsteking

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Suzanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-02-2012 16:27

tip bij blaasontsteking

Bericht door Suzanne » 07-03-2012 12:44

Beste Mirenagebruikers en ex-gebruikers,

ik ben jaaarenlang geplaagd door blaasontsteking. Iedere keer was het weer raak en het leek ook steeds erger te worden, tot ik mijn redding vond. D-mannose. Dit is een soort suiker wat je lichaam niet kan opnemen. Het komt dus in de blaas en trekt de E-coli bacterieën aan die vaak de veroorzaker zijn van de blaasontsteking. Als je al regelmatig blaasontsteking hebt gehad hebben de bacterieën zich genesteld in je blaaswand waar ze zich kunnen ontrekken aan de antibiotica. Vanaf dat punt wordt de aandoening door zichzelf in stand gehouden. De D-mannose trekt ze echter aan. Ze hechten zich hieraan en worden zo tijdens het plassen weggespoeld.

De beste manier om het te gebruiken is om 1 of 2 theelepeltjes (of capsules) in te nemen, even te wachten tot het je blaas heeft bereikt (uurtje) en dán heel goed te gaan drinken. Je spoelt de bacterieën letterlijk weg. Deze tip heb ik al aan heel veel mensen gegeven die er heel dankbaar gebruik van maken. Je kunt het kopen bij de betere reformzaken. Koop wel iets waar alleen d-mannose in zit en niet de goedkopere varianten waar ook andere ingrediënten in zitten. d-mannose is de stof die je moet hebben.

Ik kon dankzij d-mannose de hele blaasontstekingsperiode afsluiten. Ik had het zo ernstig dat ik koorts kreeg en er gevaar was voor een nierbekkenontsteking. Ik heb toen een week iedere dag veel d-mannose genomen en sindsdien gaat het beter. Tijdens een zomervakantie twee weken geleden dreigde ik weer blaasontsteking te krijgen. Oh, help. Ik moest de dag erop een hele dag in de auto rijden naar Frankrijk. Dan is regelmatig stoppen niet handig! Ik deed een kuur van een dag, met op het uur een theelepeltje/capsule en ik heb al meer dan twee jaar geen enkele blaasontsteking meer gehad.

Hopelijk kan ik hiermee iemand van die verdome blaasontstekingen afhelpen.

groetjes,
Suzanne

Plaats reactie