Je bent toch niet?....klachten dus

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
Gwennogirl
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-03-2012 12:59

Je bent toch niet?....klachten dus

Bericht door Gwennogirl » 22-03-2012 13:30

Ik heb t spiraaltje nu zo'n 1,5 jaar zitten. In maart 2010 ben ik bevallen en in juni laten zetten.
Ik heb een rijtje aan klachten die nog steeds! aan ontzwangeren worden gekoppeld en aan de bv (waar ik net afgelopen week mee gestopt ben)
klachten die ik al had:

-Elke week 2/3 dagen bloeding, dik en donkerbruin,
-heldere rode bloeding na de sx,
-migraine (is begonnen als zwangerschapsmigraine en had dus over moeten zijn, migraine komt in mijn fam niet voor)
-al die tijd vanaf plaatsing witte, vaak dikke draderige afscheiding,
-zeer sterke lucht, je ruikt het door kleren heen,
-weinig energie, futloos, nergens zin in (word geweten aan moederschap in het algemeen?!?)
-vaginale droogte(kan natuurlijk heel goed aan de bv liggen,maar tussen bevalling en plaatsing was t daar beneden 'normaal vochtig' als dat moest :)
-regelmatige oog ontstekingen, kan eigenlijk geen lenzen meer dragen

klachten sinds ruim een week:
-duizeligheid,
-misselijkheid,
-hevige buikpijn (geen steken) en mn buik voelt dan aan alsof t een harde buik is...
-spierpijn,
ik ben niet ziek, heb geen koorts en ik ben niet zo'n platloper bij de huisarts.

mn vriend vroeg gisteravond dus of ik toch niet zwanger was he? vandaar dat ik besloot om vandaag ff op t spiraaltje te googelen of dat mogelijk was en zo kwam ik hier terecht, en tja, puzzelstukjes he...
het klinkt hier allemaal zooo bekend. Ik ben gewoon opgelucht dat en meer mensen zijn met soortgelijke klachten en dat t dus niet aan mij ligt.
Ik ben niet gek/lui/aanstellerig
Ik zal t binnenkort eens met de ha bespreken en anders ff met de alt ha waar ik dus kom vanwege een aantal van mn klachten.
Live today'couse if you don't you might live to regret it

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 23-03-2012 08:09

Hallo Gwennogirl,

Ja, dat zijn inderdaad allemaal bekende klachten. Je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid een zwangerschapstestje doen om dat definitief uit te sluiten. Het is altijd lastig te bepalen wat waardoor wordt veroorzaakt als er zulke grote veranderingen in je leven zijn, maar het klinkt wel of de Mirena de veroorzaker is van in elk geval een aantal klachten.
Heb je ook de bijsluiter gelezen? http//www.mirena.nl/_userfiles/documents/2011 ... aaltje.pdf, zie pagina 8-10 voor de bijwerkingen.

Sterkte!

Groetjes,
Mo

Plaats reactie