6 dagen na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
vlinderria
Nieuweling
Berichten: 10
Lid geworden op: 26-11-2010 14:35

6 dagen na verwijdering

Bericht door vlinderria » 03-06-2012 22:32

hallo,
6 dagen geleden is mijn mirena verwijderd. ik zag hier heel erg tegenop omdat mijn touwtjes niet meer zichtbaar waren en naar binnen waren gedraaid.
nu heb ik 2 mnd hiervoor onverwacht een eileider moeten missen omdat deze gedraaid was door een grote cyste.

ik heb nu 7 jaar een mirena gehad. de 1e 5 jaar zonder problemen. de 2e bijna 2 jaar. heb zelf het gevoel dat ik in de overgang zit en de mirena stond mij tegen. helemaal na de operatie en ik het vertrouwen in mijn lichaam en mirena kwijt ben.

de gynaecoloog vond het niet nodig dat ik een pijnstiller/verdoving nodig had voor verwijdering. hij had hiervoor een speciale tang en zou geen pijn doen. inderdaad ik voelde niets maar het lukte niet om de draadjes te pakken.......heb ik weer! dan maar een andere tang......deze deed heel even pijn maar toen had hij de touwtjes zo te pakken en al snel was de mirena eruit. kon wel huilen van opluchting.

ik had die middag/avond krampen met wat bruinige vloeiing. dinsdag verwijderd en vrijdag was ik al ongesteld.meteen weer een voorraad maandverband, tampons gekocht wat ik dus 7 jaar niet nodig had. we zullen zien hoe het verder gaat en hopelijk ga ik niet meer zo erg vloeien dat ik weer bloedarmoede krijg.

maar bovenal is de opluchting dat ik de mirena kwijt ben.

Plaats reactie