vandaag verwijderd!!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 16-08-2012 18:38

Hier ff een update ...
10 juli issi er dus uit maar k ben dus nog steeds niet ongesteld en sinds 2 dage plas k me eigenlijk helemaal leeg...
En waar et vandaan komt joost mag het weten...s avonds is het ergste...
Vraag me nu af hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je weer bloeding hebt gehad dus eigenlijk na de ontrekkings bloed van de spiraal
want ik denk dat het nu wel lang duurt het is nu dik een maand gelede!!

groetjes

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 20-08-2012 08:32

Hoi Jaimie,

Ik heb de mijne de 16e laten verwijderen ivm kinderwens. De 18e kreeg ik ontrekkingsbloeding, heeft zo 2 a 3 dagen geduurd.. Sindsdien nog niet ongesteld geworden. Moet zeggen dat ik nu ontzettend gevoelige borsten heb dus hopelijk komt mijn menstruatie eraan, zodat je ook weet waar je aan toe bent he, nu is het maar afwachten. Ik ben tijdens het gebruik van de mirena niet meer ongesteld geweest, dus ik hoop maar dat hij snel op gang komt.
Ben benieuwd wanneer de jouwe weer op gang gaat komen..

Overigens die kwaaltjes vna jou ken ik ook, je zou haast denken dat je al zwanger bent, maar dat zijn vooral je hormonen, volgens mij zijn die helemaal de kluts kwijt haha...

Groetjes Sanne

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 20-08-2012 08:33

Bedoel trouwens 16 juli :D

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 20-08-2012 09:30

Hoi sanne..

Ja klopt lijkt er veel op en gister en eergister kwam er iets uit mijn tepel..
Schrok me te pleuris nog nooit gehad..Naja wij ebbe ook een kinder wens!!
Maar wij kunne ons haast nie voorstellen da et gelijk raak is..marja bij de overburen was et gelijk raak binnen een maand hoppa ...haha..maar ik eb nog steeds nix..alleen gister ik was kei moe en misselijk ff hormonen hormonen hormonen
Leuk haha !!

Dan ben k benieuwd naar jouw!!

Groetjes

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 20-08-2012 09:39

Hoi hoi...

Heb jij al wel een test gedaan?? ik heb die afgelopen zaterdag gedaan en negatief... vanwege mijn gevoelige borsten en rare kwaaltjes dacht ik laat ik gewoon een test doen, weet ik ook waar ik aan toe ben. Dus ik wacht nu gewoon op mijn menstruatie... overigens klussen we wel lekker door... mijn libidop is omhoog gegaan dat wil je niet weten :D hihi

Leuk om elkaar beetje op de hoogte te houden?!
Groetjes

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 20-08-2012 09:42

Dat van je tepel.. heb ik niet gehad... maar echt je lichaam moet denk helemaal weer op orde komen en alle hormonen schieten denk alle kanten op...
Zou blij zijn als ik mijn menstruatie krijg want wachten duurt dan lang he :S heb gelezen dat het bij sommige ook echt enkele maanden kan duren... :(

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 20-08-2012 13:24

okee jah was heel vreemd en vandaag weer niet dus tjaa.. ja ik had gelezen dat het indd bij sommige enkele maanden duurt..
tog vreemd dat het kan want in principe houd het niet de eisprong tegen maar zorgt het dat het baarmoederslijmvlies niet dikker wordt waar het eitje zich in kan nestelen.
en dan toch is je lichaam helemaal ontregelt...ik hoop in ieder geval dat het snel is want dan k het beetje uitrekenen wanneer ik het allemaal wordt want nu moet iedere keer iets op zak hebben voor het geval dat!!

we wachten maar weer af :P

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 21-08-2012 10:04

Update... hier nog steeds niets... wel wat steekjes onder in mijn buik nu maar of dat iets met mijn aankomende menstruatie te maken heeft??
Ik merk wel dat ik nu veel meer op mijn lichaam let, elk pijntje, verandering, gek gevoel merk ik op hahah...
Bij jou ook nog geen echte tekenen Jaimie??

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 21-08-2012 21:04

hoi sanne,

ja ik heb al een test gedaan en die was negatief..opzich was wel fijn om te weten want dan weet je indd waar je aan toe bent..
nu vanochtend toen mijn vriend ging werken 6 uur werd ik wakker met pijnlijke borsten en ik dacht gelijk heeyy weer een nieuw kwaaltje :P hahaha later op de ochtend moest ik plassen toen hoppa ongesteld dus hehe eindelijk nu weet ik dat het nog allemaal werkt en kan ik beetje rekenen hoe en wat... mijn vriend vond het overigens wel jammer dat ik ongesteld was hahahahaha...

ik heb dat ook hoge libido nou was die van mij ook tijdens het gebruik van de spiraal al hoog maar sinds dattie eruit is het eigenlijk hoger geworden... de eerste weken nou kon wel elk uur en elke dag mijn vriend dat niet zo erg die maakt er wel grapjes mee :P
dus we vulle mekaar lkkr aan!!

maar moet wel zegge dat ik ontzettend veel pijn heb gehad vandaag in me onderbuik :( maarja het hoort erbij :P

ik heb het weer overleeft!!

dan ben ik benieuwd hoe bij jou verder verloopt!!

groetjes

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 21-08-2012 21:47

Hoi Jaimy,

Dit is wel erg grappig... maar ook ik ben vandaag ongesteld geworden! Voor het eerst toch wel blij om ongesteld te zijn. Kunnen we gaan rekenen... Grappig dat we dan gelijk zitten... ben benieuwd hoe lang mijn cyclus ga zijn en of ik iets ga merken van een eisprong, zoals je dat weleens leest bij sommige...
Heb nu af en toe een licht krampje maar nog niet echt veel last van mijn menstruatie gelukkig maar :)..

Tot horens weer :)

Groetjes!!

Plaats reactie