vandaag verwijderd!!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 22-08-2012 15:28

hoi sanne,

dat is indd wel heel grappig!!
mijn dag is helemaal niet goed.. het is alsof ik heel de rode zee verlies pppfff en ontzettend veel pijn niet normaal heb het nog noooooiiitt zzooooww hevig gehad..
als dit lichte weeen zijn dan wil ik niet weet hoe ze zijn als ik ooit moet bevallen :P poe he ..vind niet zo leuk op deze manier!!

hoop dat ik er snel vanaf ben..
tampon kan ik maar max 1,5 uur in houden en dan lek ik al door dus dan issie al vol dus dat is ook geen optie en maandverband vind ik niet fijn maarja zal wel ff moeten tot dat het minder is..
straxjes wil ik in een warm bad liggen om zo de buikpijn op te vangen want ik kon totaal niet opvangen tijdens mijn werk stond zo wat te puffen om het op te vangen... paracetamols hielp niet ibprofen helpt niet dus tja dat was gewoon ff door bijten..

hoop dat jij er niet zoveel last van hebt!!

tot snel !!

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 22-08-2012 18:35

Heey Jaimie,

Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt... Ik gelukkig niet, al is het wel weer wennen om ongesteld te zijn het gedoe met tampons en inlegkruisjes haha, moet wel zeggen dat ik ook veel verlies. Ik kan me niet herinneren dat dit altijd zoveel was geweest, maar dat zal wel. Heb af en toe wat lichtjes buikpijn maar goed te behappen... Een bad kan inderdaad wel werken even rust en warm water doet het vaak verzachten..
Hopelijk is het morgen alweer minder bij je als dit voorbij is kunnen we gaan tellen naar onze ovulatie... voor mijn gevoel begint het nu echt hihi, terwijl we al volop aan de slag zijn geweest :D..

Groetjes!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 22-08-2012 18:53

hay sanne,,

haahhaaahaha indd mijn vriend was best wel teleurgesteld dat ik ongesteld was... hij zei van nou dan is mijn zaad toch niet zo snel als dat ik echt ben :P ...je zou haast zegge dat zijn ego gekrenkt was hahahahaaha..

ik heb vandaag flink afleiding gezocht zodat ik niet zo met mijn buikpijn bezig ben.. dus heb heel de kiet op zijn kop gehad ramen gewassen, gestofzuigt van boven tot beneden, de vaat opgeruimd , hond eten gegeven en uitgelaten en ik heb alles was bijna weg gewerkt!! en nu ben ik aan het koken..dus ik ben er ook niet zo bezig mee geweest en opzich helpt het wel..

jaa flink hobby 'n hahahaha dat hebben wij ook al gedaan maar ja wat dat betreft moet dat wel goed komen aangezien deze dagen voor ons egt afkicken is whahahahaha...

we duimen dat ik een betere dag ga krijgen en dat we er snel vanaf zijn want het is indd egt weer even wennen dat je alles bij de hand moet hebben en er ook aan moet denken met bijv. na het douche niet met de handdoek er langs te gaan want alles zit dan onder dan kan de handdoek gelijk in vuilnis!!

het is wel spannend en ook onbewust ben je ermee bezig!!
en niemand weet het bij ons !

dus je moet ook nog opletten met wat je zegt!!
en smoesjes verzinnen hoe het komt dat je ongesteld bent omdat je een spiraal hebt ppfff

maar dan zit je tog wel te giebelen samen!!

tot snel

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 22-08-2012 19:44

haha jaa he... dat is bij ons ook... Bij ons weet een zus het wel aangezien zijzelf ook bezig is zo kan je op elkaars begrip rekenen.. maar je moet inderdaad zo opletten met het alleen al zeggen van ik ben ongesteld hahaha... heel vreemd.
Jaaa en er niet mee bezig zijn kan haast niet... nu ben je ongesteld wat je eerst niet werd waardoor je er al aan moet denken.. Elk pijntje, gevoel of iets relateer je al aan je lichaam en aan het zwanger willen worden. Bizar maar zo werkt de mens denk gewoon...
Maar zolang het geen obsessie is maar een wens van ons tweeen vind ik het wel natuurlijk... :)

Jaa mannen zijn toch ook wel gevoelig hoor als het om hen gaat of om hen zaad... is toch iets waar je geen invloed op hebt en hoopt dat het allemaal goed werkt, en dat is natuurlijk altijd afwachten.

Goed om afleiding te zoeken inderdaad.. Leuk dat jullie ook een hondje hebben wij ook.. daar heb je veel afleiding mee :D en jaa poetsen werkt vaak ook goed ;)

Vind het wel lastig dat mensen dit allemaal kunnen lezen ergens, bang dat misschien iemand het gaat lezen die je kent... al is de kans nihil maar toch, en dan moeten ze nog weten dat ik het ben;), heb jij dat niet??

Fijne avond!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 23-08-2012 10:43

hey sanne,,

ja klopt dat heb ik ook wel maar dan moeten ze het verband wel heel snel kunnen leggen en nederland is toch best groot en er zijn meerdere forums hierover..
het moet indd wel een wens van allebei zijn... bij gebeurde het beetje tussen neus en lippen want hij was eruit en ik zei nu kunnen we ff nix of condoom gebruiken want zaterdag begin ik met de pil,, dan ben ik eht weekend nooit ongesteld en zeidie ff snel voordat hij naar buiten ging nee dat hoeft niet.. dus ik van huh en later is hij er wel op terug gekomen..
wij hebben iets van we zien wel komt het dan komt het en komt het niet dan komt het niet...het moet natuurlijk wel leuk blijven :P

niet zo hoe sommige mensen het doen als de daad is gedaan 5 min met je heupen omhoog en dit en dat slikken geen alcohol meer geen rauw vlees meer het hele extreme .. nou ik doe gewoon drinke en eten wat ik wil en zodra k weet dat we zwanger zijn dan zal ik het niet doen..
het enige wat ik nu gebruik is zo'n tabletje met foliumzuur zodat het kindje geen hazelip of openruggetje krijgt dat is alles.

tot horens..

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 23-08-2012 11:15

Leuk dat het zo spontaan is ontstaan bij jullie :).
Bij ons was het ook niet helemaal gepland, mijn man en ik hadden het er vaker al over wanneer ik mijn spiraal zou laten verwijderen en hadden eerst iets van eind dit jaar. Aangezien ik hem in het ziekenhuis heb moeten laten zetten ging ik ervan uit dat het eruit halen ook in het ziekenhuis zou zijn. Dus hadden we van dat we de dokter bellen en vragen hoe of wat. Toen ik belde kon ik diezelfde dag al terecht en wilde ze kijken hoe die zat of deze door haar of door het ziekenhuis eruit gehaald moest worden. Mijn man zei toen ook, als zij hem eruit kan halen laat het dan maar meteen doen. Dus zo gezegd zo gedaan, de dokter had hem binnen een paar seconden eruit.. Dus kwam het wel heel snel maar het voelde super goed. Ik ben toen ook meteen begonnen met foliumzuur ik heb die van davitamon met visolie, aangezien ik niet zon viseter ben ;)
Jaa ik drink zelf toch nooit, dus in dat opzicht veranderd daar niets aan, en met eten jaa let ik er ook nog niet echt op maar rauw vlees eet ik al niet graag. Dus al met al is mijn voeding denk wel prima voor als ik zwanger mag gaan worden..

Hoe is het nu met jouw menstruatie. Ik verlies vandaag ook nog veel vind ik, maar gelukkig tot nu toe nog niet veel last ervan.. Had al vaker gelezen dat de eerste menstruatie veel kon verliezen alsof het een grote schoonmaak wordt gehouden na al die jaren geen menstruatie gehad te hebben.

Leuk om zo steeds meer van elkaar te horen/ te weten te komen. Staan er zo te lezen toch wel een beetje hetzelfde in :)

Groetjes!!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 23-08-2012 13:03

hoi sanne,

nou het is bij mij dan egt een grote schoonmaak ik verlies nog steeds heel veel..heel veel pijn ze zegge dat het op weeen lijkt.. nou dan wil ik niet weten wanneer het bij ons zover is..maar dan weet ik in ieder geval dat ik geen puf cursus meer nodig heb want ik zit hier gewoon te puffen om het op te vangen.. maar ik had niet verwacht dat ik er egt naar van kan worden ... ben al 2 dagen aan het overgeven moet nu voorzichtig zijn met eten want het komt er zo weer uit!!

nu op het moment doe ik rustig aan en ook over een boterham kan ik een uur doen!
ik slik die van VSM puur mama , zwangerschapsvitamine.. zit gelijk alles in...
ik houd nogal van een medium biefstuk en carpaccio maar ook dat eet ik alleen maar wanneer we gaan uiteten wat heel soms is..

bij mij moest hij eruit omdat ik 2 weken aan 1 stuk ongesteld was en toen weer een dag wel en dan weer niet en het voelde niet meer lkkr.. dus toen hebben we besloten om hem eruit te laten halen en dan maar met de pil beginnen maar dat hoefde niet we hebben iets van als het komt dan komt het en komt het niet dan komt het niet... zo'n kleintje is toch al heel wondertje wat er ter wereld komt en in je groeit!

ben blij dat je er niet zo veel last van heb want het is een ramp hahaaha gelukkig maar dat dat ook weer overgaat hahaha.. :P
is wel leuk om zo van elkaar op de hoogte te blijven en hoe ieder het ervaart enzo en zo ook de meningen van iedereen en misschien nog tips en tricks om van te leren hahahaaha...
gister las ik bij iemand om lkkr een warme douche te doen nou dat heb ik gedaan en dat luchte op na al die krampe leek wel gister een hele bevalling nu is wel wat minder GODZIJDANK...

hopelijk is het snel minder en dat jullie niet veel last er van hebben!

tot horens

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 24-08-2012 15:32

Hoi Jaimie,

Vervelend dat je ook moeite hebt met eten, je krijgt meteen de volle lading zeg bahbah :(...
Mijn menstruatie begint echt aan het einde te komen, het is een stuk minder... dus de eerste heb ik overleefd en gelukkig niet zo erg gehad als ik dat zo lees bij jou mag ik van geluk spreken. Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit echt heel veel last had van mijn menstruatie voordat ik aan de pil begon en tijdens de pil.. Maar door de mirena was ik het natuurlijk helemaal niet meer gewend. Ze zeggen wel dat je menstruatie in de jaren kan veranderen.
Hopelijk is de jouwe ook al aan het minderen, zodat je weer lekker kan eten en geen pijn meer hebt....

Er zijn veel verschillende zwangerschapsvitaminetabletten hoor.. ik heb er gewoon 1 gepakt waar ook veel meer in zat dan alleen foliumzuur..
ach als je maar iets slikt toch?!

ben benieuwd hoe het met je gaat!

Fijn weekend.
Groetjes!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 24-08-2012 17:09

hoi sanne,

vandaag voel ik me stukken beter.. krampe zijn verdwenen en de sluizen staan niet meer zo ver open hahaha...kan ook weer wat meer eten en heb weer meer energie..
dus ik hoop dat het morgen over is :P
jaa indd je kunt beter iets slikken en ja ik heb ook zo'n eentje waar van alles in zit!!

ach ja je moet er iets voor over hebben he :P
ik ben met de pil begonnen omdat ik er zoveel last van had en toen kreeg ik weer van de pil dat ik ze vergeet enzo en toen leek mij de spiraal wel handig :P

ben blij dat jij het niet zo erg hebt want dit verdient geen enkele vrouw dat weet ik wel!!!!

fijn weekend
en tot horens!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 25-08-2012 19:16

yyyyeeaaaahhh het is voorbij!!!!
na 2 vreselijke dagen te hebben gehad met misselijk en overgeven en vreselijke krampen ben ik vandaag vanaf hahahaha...
vanochtend nog een beetje en daarna nix meer !!

groetjes

Plaats reactie