vandaag verwijderd!!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 27-08-2012 12:10

Hey Jaimie..

Ik heb zo'n app op mijn telefoon gedownload wel lastig om in te vullen nu hoe lang je cyclus is. Maar bij een gemiddelde van 28 dagen zouden we rond 2/3 september onze eisprong hebben... Dat is echt al bijna:D

Hoe voel je je... weer helemaal de oude??

Groetjes!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 27-08-2012 16:55

hey sanne,

ik heb ook zo'n app :P hahahahaha.. maar die geeft aan dat ik pas 17 september mijn eisprong heb dus dan ben ik vanaf 12 september vruchtbaar tot en met 18 september :P .. hahahaha grappig allebei een andere uitkomst ... het is wat met die apps .. welke heb jij dan?? die van mij heet period tracker afgekort P tracker..
anders ga ik eens een andere downlaoden kijken wat deze zegt hahahaha ....

ik voel me kip lkkr eigenlijk..heb nix te klagen!!!
en hoe voel jij je eigen??

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 27-08-2012 17:46

hey sanne,

ik heb nog maar verschillende apps gedownload en die geven indd aan dat 2,3,4 sep het vruchtbaarst bent en dat het vanaf 31ste a 1ste vruchtbaar bent en dat op de 4de eisprong is ... ze geven allemaal weer wat anders aan maar ze zitten daar beetje in de buurt ::P hahahaha en ik denk dat die van mij zijn eigen helemaal verkeerd heeft ingesteld hahahahaaha :P

we zullen zien :P

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 28-08-2012 07:56

Jaimie,

wat vreemd dat ze zo allemaal anders kunnen aangeven.. Maar denk dat die eerste van jou niet helemaal klopt, anders heb je een vrij lange cyclus... maar nu heb ik hem ook ingesteld op een cyclus van 28, als die langer is, is je eisprong later... dus een week na de 1e zie ik ook nog als vruchtbare periode... achja we zullen het allemaal wel zien... Tzou leuk zijn als het deze ronde lukt maar we doen het eigenlijk alleen nog maar als we beide zin hebben, wel moet ik zeggen dat mijn libido zo hoog is dat we het toch wel ongeveer om de dag doen :lol:
de mijne heet MBK mijn biologische klok. Het is in ieder geval wel zo... dat je altijd 14 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt, dus achteraf weet je altijd welke dag je je eisprong hebt... maar jaa daar heb je van te voren natuurlijk niets aan... ;)

Fijn dat je je wel helemaal goed voelt!! Bij mij nu ook alles prima geen plotselingen bloedingen/klodders meer gehad :shock: hahaha

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 28-08-2012 11:19

hey sanne,

ja indd mijn eerste had mijn cycles langer ingesteld....dus nu heb ik het de eerste week van september :P
maar ja kan indd de 2de ook nog wel meerekenen hahahaaa... ach ja we zien wel :P zou wel leuk zijn als het lukt..
dat is bij mij op dit moment ook hoge libido :P
het moet wel leuk blijven :D

fijn dat jij je ook goed voelt..op na de evt 2de keer die misschien komt hahahaha en dat die beter voelt dan de eerste P

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 28-08-2012 11:33

Het moet zeker leuk blijven :)... daarnaast werk ik in de zorg en heb ik slaapdiensten waardoor ik niet altijd thuis ben, dus jaa we doen het lekker wanneer we zin en tijd hebben. Hierdoor wordt het ook niet zo geforceerd..

Had trouwens wel ergens gelezen dat het best kan zijn dat je cyclus nog niet helemaal goed is en dat het zo weer een maand overeen kan gaan dat je weer je menstruatie krijgt, hopelijk is dat bij ons niet het geval.. maar dacht deel het je even mee zodat jij het ook weet ;)

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 28-08-2012 15:19

hey sanne,,

dat is grappig ik werk ook in de zorg alleen ik werk alleen dag diensten en soms wel eens avonddienste en in overleg nachtdiensten:P
oohhh dat is fijn dat je dit vertelt dan hoef ik me eigen niet druk te maken als ik te laat ben of denk dat het eindelijk zover is en dan blijkt gewoon mijn lichaam nog niet op orde te zijn...

dat is ook vaak het leukste doen wanneer je er zin hebt en mekaar verrast!!

dus ben benieuwd wat ons deze maand geeft :P

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 29-08-2012 10:33

Jaimie, dat is inderdaad wel toevallig... fijn dat je niet vaak slaapdiensten hebt, alhoewel ik het ook wel lekker vind, omdat je dan overdag lekker veel vrij ben.. en de uren tikken lekker door.. Maarja alles heeft zn voor en nadelen he :)
Heb jij het gevoel dat je eisprong er al aan komt of nog geen veranderingen?
Ik merk op dit moment nog niets... maar t is ook nog niet zo ver he:D

Groetjes!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 29-08-2012 17:48

hey sanne,,

nee ik heb op dit moment niet egt iets door.. voel me lekker en tja gewoon lkker :P
het is nog paar dagen hea :P

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 31-08-2012 14:45

hey hey..

ik gister kei mooi programma gezien op TLC how begins life!! hoe het leven begint was super mooi om te zien..als je ziet wat de zaadcellen voor een weg af moeten leggen voordat ze bij de eicel zijn en wat ze hebben doorstaan gerem hahahaa :P
hoe de hersens groeie en ledematen en of foetussen ook reageren op muziek ..zooww dat kon je kei goed zien want ze lieten hip hop muziek horen en de foetus trok gelijk een lelijk gezicht en leek alsof het huilde...weet niet of je het terug kan kijken maar is wel leuk om te zien!!

en je hoort ook wel eens over dat je met je benen de lucht in moet om zo de zaadcellen binnen te houden was op rtl 4 zo'n feit en fabel ... nou dat op de kop staan en noem het maar op is gewoon een fabel want de zaadcel vind tog wel zijn weg hahahahaha

hoe ist het verder met je ??

groetjes

Plaats reactie