vandaag verwijderd!!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 31-08-2012 16:58

Zal eens kijken of ik het kan terugzien... lijkt me ook wel interessant om te zien. Heb me sowieso wel goed ingelzen hoe het lichaam werkt, vind dat erg interessant wat er met je lichaam kan gebeuren en wat er moet gebeuren enzo..
maar jaa en fabel hahah wat mensen allemaal bedenken he, geweldig... zaten er ook nog tips bij die wel als feit waren ;)

Hier verder alles rustig, merk nog maar weinig dat ik nu bijna in mijn vruchtbare periode zit, jij wel??

Groetjes!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 31-08-2012 18:33

hey hey,,

nee niet echt tips meer klets en fabels :P ...
jaa was egt super om te zien want naarmate het kindje groeit dan gaat je maag omhoog en je hart draait 45 graden want anders zit alles klem en dan kan het meer bloed en zuurstof rond pompen..

ik merk er niet veel van het enige wat ik nu de laatste 2 dagen heb is heel veel zin in chocola als ik het zie liggen kan ik er niet van afblijven...ik heb het ook in huis liggen maar dan ligt het in de kast en zie ik het niet liggen en dan is het goed.. maar bijvoorbeeld op mijn werk stonde merci in pauzeruimte en bon bons in de teamkamer en dan kan ik er niet vanaf blijven helaas !! maar of dat dat komt dat mijn vruchtbare periode eraan komt of omdat ik er gwoon zin in heb weet ik niet egt! :P

groetjes!

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 02-09-2012 15:49

eyy...

kheb gekeken maar kon zo niet terugkijken helaas...
Ben sinds gisteren onwijs verkouden :( echt balen... gelukkig doet een bad wonderen en hebben we wel gewoon lekker kunnen ' klussen' hihi
Hoe voel jij je... Ik heb wel het idee dat ik nu in de vruchtbare periode ben aangezien ik sneller opgewonder raak dan normaal... Heb jij dat ook..

Goed ik mag weer gaan werken..

Tot horens.
Groetjes!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 02-09-2012 21:26

Hey Hey..

Ooh gelukkig dan ben k niet de enigste haha ik heb et Indd nu ook veel sneller ...ik had gister vrijgezelle feest dus zonder mijn vriend en ik liep dus hele dag en nacht met een opgewonden gevoel dat ik met hem wilde hobbien dus bij thuis komst om half 5 's ochtends vanochtend dus hebben we gehobbiet hihi ;-) ...maar verder voel k me lkkr maar et is Indd dat ik sneller en vaker zin heb!!

Maar da geeft nie dan zijn extra zaadjes daarbinne om aan te valle !! ;-)

Groetjes en werk ze ik mag morge vroeg weer!!

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 03-09-2012 10:44

haha geweldig!! Zal je vriend blij mee zijn geweest :D
Achjaa we zullen zien wat deze maand ons brengt toch?! maar tis in ieder geval wel fijn dat het lichaam het toelaat zullen we maar dneken :D

Hopelijk heb je een rustige dienst gehad :) ik kan nu lekker relaxen tot manlief weer thuis komt ;)

Groetjes!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 06-09-2012 10:52

hoi sanne,

mijn diensten zijn rustig verlopen.. nu ff genieten van mijn 2 vrije dagen :P
heb jij iets gevoeld deze week ??

ik niet denk ik...:P dacht dat ik dinsdag een krampje/steekje voelde in de auto maar ik had het te druk met opletten in de auto :P
verder heb ik nergens geen last van !!

groetjes
jaimie

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 06-09-2012 18:17

Heerlijk even vrij... ik hoef ook pas maandag weer, ben dus ook een aantal daagjes vrij... heerlijk en vooral met dat weer :)
Maar of ik iets gevoeld heb... gisteren had ik wel een kwartier lang of iets langer een aparte zijsteek.. net boven me heup... maar of dat iets was, geen idee..
Gek dat je nu van alles voelt en zo er op let he... tenminste ik heb dat wel.
Nu is het toch een beetje afwachten twee weken... ben benieuwd, al reken ik het er nog niet op hoor... zou ergens wel fijn zijn anders ben ik midden in de vakantie ongesteld ;) hahah ach we zullen zien wat ons brengt :P

Groetjes!!

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 10-09-2012 10:32

Hoi Jaimie..

Hoe gaat het bij jou??
ik heb sinds gisteren wat gevoelige borsten... en dat had ik volgens mij ook de week voordat ik mijn menstruatie kreeg... tis afwachten hihi...
Merk jij al iets??

Tot horens..
Groetjes!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 10-09-2012 12:38

Hey sanne..

Ik merk nog niks..wel dat ik zaterdag wat vergeetachtig was om de simpelste dinge zoals hoe oud ik ben en mijn eige telefoon nummer ...zzooww stom..verder niks tja hoge libido maar da is nie gek want da is heel normaal..en Ooh jaah er komt uit mijn rechter tepel een wit vloeistof lijkt net melk en de linkse heeft het niet...ik had et bij mijn eerste menstru ook!!
We wachte nog eve af want stel et is raak dan is het eitje nu ingenesteld tog?

Groetjes
jaimie

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 10-09-2012 13:15

Jaa dat wit spul had je eerder ook inderdaad, dat vertelde je toen ook. Toch gek... ik heb dat niet...
vergeetachtig... zeggen ze dat het een zwangerschapskwaaltje is maar goed bijna alles wat je voelt is bijna een kwaaltje hihi...
Al die kwaaltjes kan je ook hebben vanwege menstruatie die gaat komen dus het blijft afwachten..
op mijn app staat dat de 14e het eitje echt ingenesteld is mocht je de derde je eisprong gehad hebben. want ook dat is afwachten he ;) maar hij is nu bezig met innestellen of je baarmoeder is in ieder geval zich aan het klaar maken voor een mogelijke innesteling.. Toch gek dat er iets kan gebeuren in je lichaam zonder dat je weet dat het ook echt gebeurd..
De 18e is onze NOD (niet ongestelheids dag) dan ben ik op vakantie :) zou leuk zijn als ik dan positief kan testen dan hebben we wel een heel bijzondere vakantie :) al verwacht ik er niet te veel van dan kan het alleen maar meevallen..
Ben erg benieuwd hoe het bij ons beide gaat verlopen... maar we vertrekken de 16e en komen de 22e of 23e terug dus dan zie ik pas hoe het bij jou is afgelopen.. (dan weet je alvast dat ik in die tijd niet reageer ;)

Groetjes!

Plaats reactie