vandaag verwijderd!!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 11-09-2012 11:41

heey sanne,

jaah heel apart dat er binnen iets in je lijf gebeurd waar je totaal niks van merkt.
nu stond ik vanochtend onder de douche en voelde ik een steekje in ..heel laag in mijn buik.. alsof er iets aan het duwen was heel raar gevoel en het was ook zo weer weg....
dusss wie weet maar denk dat ik gewoon ongesteld wordt...

maar dan hebben jullie een spannende tijd tegemoet vakantie en misschien zwanger!! kunnen jullie ook al beetje inkopen doen op vakantie :D
maar dan houden we de 14de in de gaten en tja de 18 wachten we gewoon af...

dan wens ik jullie hele fijne vakantie alvast en een spannende vakantie!!

groetjes
jaimie

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 12-09-2012 13:14

ohh vind het nu wel spannend worden hihi..
een steekje in je buik... wie weet :) je weet het nooit he :D
Ik was gisterochtend misselijk.. maar had een slaapdienst dus moest ook vroeg op... vanochtend voelde ik weer niets.. dus denk dat het niets was.. weet ook niet of je dat uberhaubt al kan voelen.. wel nog steeds gevoelige borsten hier en al twee nachten gedroomd (had gelezen dat dat ook een kwaal is) terwijl ik mijn dromen nooit onthoudt.. denk dan ook meteen het zit tussen me oren haha we zullen het toch moeten afwachten maar wel lastig vind ik het hoor!! vooral omdat het nu eigenlijk alleen maar wachten is.. de eisprong moet nu gewoon al geweest zijn (mocht hij later uitvallen toch?)

Ik heb echt wel zin in de vakantie, gewoon lekker weg, met zn twee en jaa tzou super zijn als we in de vakantie zouden weten dat we zwanger zijn.. maar ik heb ook nog zoiets dat het wel erg snel is dan, en dat kan ik haast niet geloven..
Heb jij dat ook dat je aan de ene kant denkt oehhh misschien is het al zo ver en aan de andere kant van nou... t zal nog wel niet zover zijn...

Groetjes!!!

jaimie
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-07-2012 16:51

Bericht door jaimie » 12-09-2012 15:05

hahaha jaaaahh ik ook!! :P

nee indd je weet het gewoon niet en je voelt nu ook alles...
ik was vanochtend even misselijk had net mijn 2 geroosterde boterhammen met kaas en stroop ( waar ik zin in had) op en toen moest ik ff goed ademhalen dat het binnen bleef :S
en 's middags had kei erge honger dus heb ik 4 afbak broodjes naar binnen gewerkt whahahahaha :P

van me borsten heb ik geen last wel dat er wat uitkomt en verder niks.
dat van dromen dat wist ik niet.. ik had van de week gedroomd dat mijn vriend bij me kwam staan en ik keek naar me zelf als het waren met een dikke buik en toen schrok ik wakker :shock:

ik greep gelijk naar mijn buik en van oohh heb nog gewoon mijn normale buik en ik lig in bed...ik zie het dat ik er heel erg mee bezig ben samen met mijn vriend. over dingen gaat nadenken en hoe je het wil opvoeden en hoe je het anderen ziet doen.

ja zou wel snel zijn van de ene kant denk ooh het is niks en van de andere kan denk nu al zou het kunnen.. ik vind het al een wonder dat zo iets kan en dat je het mee mag maken.
mijn vriend zat gister nog te vertellen dat een collega van hem en daar een vriend van die hadden een ton gewonnen via de staatslot en een week later kwamen ze erachter dat ze zwanger waren van een tweeling dan denk ik het is alsof het zo moest zijn....

we zullen het na vrijdag misschien wel merken!! :P

groetjes!

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 13-09-2012 13:41

haha dat wordt nog wat met ons als het iets langer gaat duren.. maar denk dat het dan ook wel anders is. nu is het no zo nieuw.. en ben je je lichaam eigenlijk aan het ontdekken hihi...

Misselijkheid heb ik eigenlijk niet meer gehad... alleen wel dromen vannacht weer.. maar jaa we zullen het af moeten wachten :D..

ik ga nu gauw de hond uitlaten!!

groetjes!!

Sanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-08-2012 08:27

Bericht door Sanne » 14-09-2012 08:25

eeyy Jaimie!!

Op mijn app staat dat je vanaf vandaag een vroege zwangersschapstest kan doen... hihi wel spannend...
Ik wacht overigens tot dinsdag of woensdag.. Als ik dan nog niet ongesteld ben, doe ik een test. Anders kan je elke maand wel een test gaan doen.
Dat kost op een gegeven moment zoveel... dat geld kan ik dan beter besteden voor de kleine, als die mag komen. :)
Wat doe jij?? ook wachten tot disndag/woensdag of ga je al eerder testen :)
Gelukkig heb ik genoeg afleiding vanwege de vakantie, dus poetsen, inpakken, boodschappen etc. dus gaat dat best snel die dagen... wachten kan anders zo lang duren he ;).

Groetjes!!

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 14-09-2012 13:03

Hallo dames,

Omdat deze discussie niet meer zo relevant is voor andere (ex-)Mirena-gebruiksters, zou ik jullie willen verzoeken elkaar privéberichten te sturen. Dan sluit ik deze thread. Veel succes met zwanger worden, als er groot nieuws is, horen we het natuurlijk graag D

Groetjes,
Mo

Plaats reactie