update 2 mnd na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
marita1717
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 17-09-2012 18:13

update 2 mnd na verwijdering

Bericht door marita1717 » 12-11-2012 21:33

Hallo allemaal,

Het is nu bijna 2 maanden geleden dat mn mirena verwijderd is.

Ik heb al 2 menstruaties achter de rug met een mooie cyclus van 26 dagen... psychisch en emotioneel gaat het stukken beter, geen angstaanvallen, geen hyperventilatie meer en voel me niet meer nerveus of gejaagt... ben niet meer moe en kan weer lachen en genieten van mijn meiden...heb allleen nog last van mn spieren tijdens mn menstruaties...en hoofdpijn...had ik voor de mirena nooit tijdens mn ongi's

Wat ik nog wel dagelijks heb maar in veel mindere mate zijn mn hartkloppingen...dag in dag uit....dat is wat me nog het meeste dwars zit...soms nog een beetje raar in mn hoofd maar lang niet zoveel als met de mirena...

Ik weet dat t nog maar net 2 maanden geleden is en dat mn lichaam echt tijd nodig heeft voor het herstel... maar hoe lang duurde het bij jullie dat je echt klachtenvrij was...

Op naar het verdere herstel....

Suzanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-02-2012 16:27

Bericht door Suzanne » 14-11-2012 21:59

Hoi Marita,

Wat fijn dat je je beter voelt. Ik heb mijn Mirena 8 maanden geleden laten verwijderen en heb soms nog steeds last van een slecht humeur rond mijn menstruatie. Ik begreep van Mo (een van de moderators) dat het bij haar rond de 9 maanden duurde voor ze echt weer de oude was. Ik denk dat dat wel klopt. Die hartkloppingen heb ik ook en soms even een raar gevoel rond mijn menstruatie. Geef het nog wat tijd. Ik voelde me ook meteen beter, maar het echte herstel heeft ook even wat tijd nodig. Succes!

ik-zo
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2012 17:40

Bericht door ik-zo » 15-11-2012 22:22

Heerlijk zeg als ik dit allemaal zo lees.

Dat geeft gewoon weer moed.

Plaats reactie