Provera 10 mg (ervaringen?)

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
ik-zo
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2012 17:40

Provera 10 mg (ervaringen?)

Bericht door ik-zo » 17-11-2012 12:32

Mijn mirena is er woensdag 14 november uitgehaald, nou had ik zo'n ernstige bloeding dat ik vrijdag weer terug moest komen.

Mijn baarmoeder heeft dus in die paar weken dat ik de mirena had zoveel baarmoederslijmvlies aangemaakt dat mijn lichaam dat dus niet meer zelf kan oplossen.

Ik heb nu dus Provera 10 mg gekregen, dit om eerst de bloedingen te stoppen en na de kuur moet de bloeding terug komen en dan moet het klaar zijn.

Wie heeft hier ervaring mee??

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 28-11-2012 12:02

Hallo ik-zo,

Ik heb er geen ervaring mee, maar hoe is het nu met je? Heeft het geholpen?

Groetjes,
Mo

ik-zo
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2012 17:40

Bericht door ik-zo » 28-11-2012 14:00

Hallo Mo,

Nou ik heb er dus ook nog stollingtabletten bij gekregen omdat het vloeien maar niet wilde stoppen.

Afgelopen donderdag is het vloeien (vanaf 9 oktober) eindelijk gestopt, maar ik had afgelopen zondag de laatste tablet al.

Nu moet ik dus wachten totdat er een doorbraakbloeding komt (zit ik op te wachten, gaan we nog een keer). Zit nu dus op dag 3 zonder en heb het idee dat het alweer gaat beginnen.

Ben er eigenlijk helemaal klaar mee en weet ook niet of ik ooit wel weer aan een voorbehoedsmiddel zal gaan beginnen.



Groetjes van (een toch wel bange)
Antoinette

vintage
Nieuweling
Berichten: 12
Lid geworden op: 26-11-2012 20:05

Bericht door vintage » 09-12-2012 22:13

Wat bizar zeg! Heb je gevraag hoe dit kan?
De hormonen zorgen juist dat je bijna geen baarmoederslijmvlies meer op bouwt.
Bij jou werkt het dus averechts! Ik zou toch wel uitzoeken hoe dat kan.

Kan je sowieso niet goed tegen hormonen? Had je dit ook met de pil?

ik-zo
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2012 17:40

Bericht door ik-zo » 10-12-2012 12:59

Hallo,

Nee met de pil heb ik dit in het verleden dus niet gehad.

Ik het de woensdags na de laatste pil nog een klein beetje gevloeid en sindsdien niks meer.

14 januari moet ik terug komen bij de gyn, omdat hij het beter vond bij het verwijderen om twee keer een cyclus gehad te hebben weer verder te kijken, maar ik heb er nu dus nog niet een gehad en weet dus ook niet op het zinvol is om er heen te gaan.

Plaats reactie