eindelijk!!!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

eindelijk!!!

Bericht door mbolleke » 29-12-2012 09:26

eindelijk kan ik me toevoegen aan het forum, na de verwijdering :D Het spiraaltje is eruit sinds gisteren. Ik was naar een andere gynae gegaan en die zei me nogmaals dat mijn klachten abslouut niet kunnen komen van het mirenaspiraal. Ik was de eerste bij haar in de praktijk. Enfin, ik hou jullie op de hoogte van het verder verloop en hoop stiekem de oude 'ik' te herontdekken :lol:

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 16-01-2013 16:41

met mij gaat het beter en beter... de hartkloppingen steken af en toe nog de kop op, maar ik sport nu 3x per week, heb energie voor 100 en heb terug men oude ik teruggevonden. Niet twijfelen als je denkt klachten te hebben van de mirena, het is wel degelijk zo in veel gevallen!!! En maak zoveel mogelijk melding van je verhaal!!!!!

lelle
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-01-2013 11:04

Bericht door lelle » 17-01-2013 14:00

ik moet 13 febr voor controle bij de gyn.ik heb hem niet verteld wat de rede was van het laten verwijderen dus kom daar nog even op terug.
Heb intussen wel een dag boekje vanaf het moment van verwijderen tot aan de controle,ben benieuwd naar zijn reactie of misschien ook niet.
Voor nu voel ik me top,wil nu geestelijk sneller dan mijn lichaam kan hahha(net operatie gehad)
Rust in mijn hoofd en lichaam.

Plaats reactie