vage klachten

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
marietje
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-01-2013 10:20

vage klachten

Bericht door marietje » 10-01-2013 10:26

hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld voor het forum omdat ik graag wil weten of mijn klachten 'normaal'zijn.
Ik heb 21 december mn spiraal laten verwijderen. dinsdag 25 december begon ik te bloeden. heeft tot 1 januari geduurd. Was vrij heftig, veel bloed, met stolsels en al.
Nou heb ik waarschijnlijk 3 januari al mn eisprong gehad. Ik weet dat dit vroeg is, maar ik voel t altijd, ik werd er zelfs s nachts wakker van.... 6 en 7 januari had ik wat bruine afscheiding. Maar nu krijg ik nog meer klachten: duizelig, bij vlagen misselijk, borsten beetje gezwollen met aders er op, 's avonds echt opgeblazen gevoel, rommelende buik, opgezette buik.
hoort dit allemaal bij het verwijderen van de spiraal, hebben meer mensen hier last van gehad??

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 12-01-2013 19:33

Hallo Marietje,

Die bloeding na verwijdering kan ook een onttrekkingsbloeding zijn geweest. Ik heb van meer vrouwen gelezen dat die behoorlijk heftig kan zijn.
Je lichaam moet weer een nieuwe balans vinden nu er geen Mirena meer is die hormonen afgeeft. Ook rond de eisprong en de menstruatie kun je de eerste tijd nog wat klachten (terug)krijgen. Misschien zit je echte menstruatie er nu aan te komen. Als je een dagboekje bijhoudt, kun je zien hoe de klachten samenhangen met je cyclus.

Groetjes,
Mo

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 13-01-2013 19:36

dag Marietje, mijn spiraal is eruit sinds 28 december. Sinsdien nog geen sprankeltje bloed gezien. Zullen idd hormonale klachten zijn en ik zou ze ook bijhouden zodoende je er een cyclus kan in terugvinden. Suc6!

Plaats reactie