update 4 mnd na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
marita1717
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 17-09-2012 18:13

update 4 mnd na verwijdering

Bericht door marita1717 » 23-01-2013 09:49

Hier weer even een kleine up-date...

Ik voel me erg goed, zo af en toe nog wat klachten tijdens eisprong en menstruatie maar dat wordt met de maand steeds minder.

Het lijkt wel of deze maand het draaierig gevoel in mn hoofd niet echt is komen opdagen dus daar gaan we ook mee voorruit.

Waar ik nog wel dagelijks last van heb zijn mijn hartoverslagen, ik heb dagen dat ik ze misschien maar max. 6x heb en dagen zoals vandaag 4 dagen voor mijn menstruatie dat ze ik ze om de haverklap heb en me ook een beetje zenuwachtig voel. Ik weet nu dus ook dat het echt een hormonaal iets is...

Ik weet dat ik het al vaker gevraagd heb maar bij wie zijn de hartoverslagen echt met de tijd verdwenen, mn arts wil me maar aan de betablokkers hebben maar die wil ik niet.

Ik ben zo blij dat dat onding eruit is... jeetje wat als ik er nooit achter was gekomen dat het door de mirena kwam....

dank jullie wel....

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 11-02-2013 20:43

ook hier wil ik zeggen idem dito!!! Terug mezelf gevonden!!! We moeten er echt wel mee buiten komen en erover spreken!!! Hier na 2,5 jaar mirena terug tip-top!!! Ook nen dikke merci van mijn kant uit!!!!

Plaats reactie