Menstruatie

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Femke
Nieuweling
Berichten: 6
Lid geworden op: 07-01-2013 20:57

Menstruatie

Bericht door Femke » 25-01-2013 10:35

Op de 28e dag na de verwijdering van de mirena ben ik gisteren ongesteld geworden. Hier zat ik met ongeduld op te wachten. Deze week was ik erg huilerig en down. Hopelijk klaart dit op na m'n menstruatie. Ik weet dat het wel tijd nodig heeft voordat de bijwerkingen verdwijnen. In ieder geval heb ik geen last meer van overmatig transpireren, slapeloosheid, hyperventilatie en afscheiding. Dus dit is al een enorme verbetering, maar vooral 's ochtends ben ik erg gespannen en neerslachtig. Nu kijken hoe de menstruatie verder verloopt, gelukkig is die gewoon na 4 weken op gang gekomen. Dit geeft me wel vertrouwen!

Groetjes Femke

Ladybug
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2013 11:35

Bericht door Ladybug » 11-03-2013 14:22

Ik zit er ook op de wachten, de mijne is er 15 februari uitgehaald. Tussendoor ietwat bruinig afscheiding gehad verder niks nog. Verder geen bijwerkingen gehad, geen pijn in de borsten enzo. Dus effe afwachten wat er gaat gebeuren en wanneer. Moet toch wel deze week komen ergens...

Plaats reactie