eruit...

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Ladybug
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2013 11:35

eruit...

Bericht door Ladybug » 18-02-2013 11:51

Yep de mijne is er vrijdagochtend jl. uitgehaald, piece of cake, als ze er ook zo makkelijk ingingen ;-). Verder menstruatie afwachten. Nog geen bijwerken gehad na verwijderen, het zag er allemaal goed uit zei de dokter, benieuwd of de schimmelinfecties wegblijven de komende tijd. Ben wel blij dat ie eruit is want als je maar iets voelt in je buik blijf je eraan denken, dat is uit mijn hoofd klaar, na 2 jaar is het mooi geweest.

Succes allemaal!

Groetjes, L

anoli
Nieuweling
Berichten: 11
Lid geworden op: 14-02-2013 20:16

Bericht door anoli » 19-02-2013 17:11

Hi Ladybug,

Bij mij is vandaag de Mirena eruit gehaald en gelukkig ook geen probleem. Ik heb 'm bijna 5 maanden gehad. Nu maar hopen dat bepaalde klachten weggaan.

Succes, hopelijk verdwijnen al je klachten.
Ik heb heimwee naar mezelf!!

(Mirena gehad van 25-09-2012 tot 19-02-2013)

Ladybug
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2013 11:35

Bericht door Ladybug » 22-02-2013 11:30

Hoi Anoli,

So far so good, beetje wat bruinige afscheiding sinds paar dagen, zal er wel bij horen na de verwijdering een week geleden, verder geen bloedingen gehad dus had ik wel beetje verwacht, hoe is het bij jou?


Groetjes,

L

anoli
Nieuweling
Berichten: 11
Lid geworden op: 14-02-2013 20:16

Bericht door anoli » 22-02-2013 19:22

Hey Ladybug,

Hier ook bruinige (soms heel donker) afscheiding gehad. Ook lichte ongesteldheidsbuikpijn (maar had dat vaak per maand). Vandaag ongesteld geworden. Althans neem aan dat het de ongi is. Ik wist de laatste maanden niet meer wanneer dat begon. Deze keer geen pijnlijke borsten gehad. Ben benieuwd wanneer ongi stopt. Heb Mirena genomen omdat ik vorig jaar na twee maanden nog ongesteld was. Bloedverlies heeft aaneengesloten in totaal meer dan 80 dagen geduurd.

Spiraaltje deed op menstruatie-gebied niet wat ie moest doen. Maar daarnaast sinds aantal maanden vage, vreemde klachten (heb berichtje onder 'Mijn verhaal' geplaatst). Ik merk daar nog helaas geen verbetering in. Ik heb in een aantal verhalen gelezen dat vrouwen na verwijdering direct verbetering hadden. Hier dus helaas niet.

Had jij naast schimmelinfecties ook nog andere klachten?

Grtjs,
anoli
Ik heb heimwee naar mezelf!!

(Mirena gehad van 25-09-2012 tot 19-02-2013)

anoli
Nieuweling
Berichten: 11
Lid geworden op: 14-02-2013 20:16

Bericht door anoli » 22-02-2013 19:22

Hey Ladybug,

Hier ook bruinige (soms heel donker) afscheiding gehad. Ook lichte ongesteldheidsbuikpijn (maar had dat vaak per maand). Vandaag ongesteld geworden. Althans neem aan dat het de ongi is. Ik wist de laatste maanden niet meer wanneer dat begon. Deze keer geen pijnlijke borsten gehad. Ben benieuwd wanneer ongi stopt. Heb Mirena genomen omdat ik vorig jaar na twee maanden nog ongesteld was. Bloedverlies heeft aaneengesloten in totaal meer dan 80 dagen geduurd.

Spiraaltje deed op menstruatie-gebied niet wat ie moest doen. Maar daarnaast sinds aantal maanden vage, vreemde klachten (heb berichtje onder 'Mijn verhaal' geplaatst). Ik merk daar nog helaas geen verbetering in. Ik heb in een aantal verhalen gelezen dat vrouwen na verwijdering direct verbetering hadden. Hier dus helaas niet.

Had jij naast schimmelinfecties ook nog andere klachten?

Grtjs,
anoli
Ik heb heimwee naar mezelf!!

(Mirena gehad van 25-09-2012 tot 19-02-2013)

Ladybug
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2013 11:35

Bericht door Ladybug » 25-02-2013 11:48

Hi A,

Bij mij bleef de ongesteldheid wel uit ja, verder niet heel veel klachten dan af en toe het wel voelen zitten (ook gedurende sex) en pijnlijke borsten, ergens voelde het niet goed ofzo, ik voel niks meer nu hij eruit is goeie beslissing dus, kijken of de schimmel ook verlopig wegblijft.

Ik heb indd je verhaal gelezen, tijd zal het uitwijzen welke vage klachten verdwijnen, zal wel niet in een week merkbaar zijn.


Groetjes,
L

Ladybug
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2013 11:35

Bericht door Ladybug » 08-04-2013 10:07

Even de tussenstand, nog steeds niet ongesteld, wel veranderingen sinds de verwijdering geen gezwolle buik meer, had het niet zo heel in de gaten maar nu zie ik echt verschil. Ook geen schimmelinfectie gehad, prima zo.

Ladybug
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2013 11:35

Bericht door Ladybug » 29-04-2013 13:01

Yep ben ongesteld geworden dit weekend dus het duurde al met al iets van 9 weken na verwijdering. Fijn dat moeder natuur weer zijn werk doet lol

Plaats reactie