Weg met dat "Ding"...

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Bijtje
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-03-2013 18:07

Weg met dat "Ding"...

Bericht door Bijtje » 05-03-2013 14:44

Volgende week dinsdag morgen wordt mijn MIrena verwijdert...kijk er wel onzettend tegen aan, maar aan de andere kant ben ik blij dat ie verwijdert wordt
Mocht van de arts al beginnen met de Pil..
Hoop dat mijn klachten zullen verdwijnen, heb mij mirena maar 2 maanden gehad...maar ik ben er gewoon ziek van...ik hoop zo dat die hoofdpin en dat vreselijke vloeien verdwijnt
Ben er klaar mee...voor mij geen Mirena weer.
Het zou een oplossing zijn voor mij zeiden de Huisarts en gyn tegen mij...maar het werkt niet...voel me ontzettend ziek en ben al 4 kilo afgevallen, maar omdat mijn man een weekje in het Buitenland is..gaan ze m volgende week verwijderen..en dan had mijn Gyn ook tijd...
Ik ben 1 van die pechvogels waar de Mirena niet werkt...jammer..ik heb het geprobeerd

Liefs Klaske

Bijtje
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-03-2013 18:07

Bericht door Bijtje » 18-03-2013 13:55

Even een update
Dinsdag avond 5 maart kreeg ik ongelooflijke krampen en was ontzettend misselijk, ben met pijnstillers op bed gegaan...ging goed, eigenlijks wel goed geslapen

Woensdag 6 maart hielden de krampen maar niet op...toen om een uur om 12:00 middags ging naar het toilet en daar lag de mirena in de WC Pot....en verloor ook een paar behoorlijke stolsels...ben me kapot geschrokken...maar het vreemde was..eigenlijk meteen daarna had ik weer warme voeten ( had steeds zins de plaatsing, koude voeten)...had geen Hoofd/buik en rug pijn meer, heel vreemd.
Ik heb het ZH gebeld met het verhaal wat er gebeurt was...en hoefde niet langs te komen, had al een afspraak staan voor de dinsdags erop om mijn mirena te laten verwijderen.
Ben eigenlijk ook meteen weer met de pil begonnen...heb de vrijdag en zaterdag een flinke bloeding gehad, met behoorlijke stolsels...zondag was het eigenlijk al weer over...de hele week een beetje bruin/rode afscheiding nog gehad...maar nu niets mee
Mijn energie komt ook weer terug, ik ben heel blij dat ik weer een beetje beter in mijn vel zit....en hoop ook dat ik weer mijn menstruatie op regel kan krijgen
De Gynaecoloog zei hou er maar rekening mee dat het wel een paar maanden duurt voordat je alles weer op regel hebt.
Hij zei ook dat er veel vrouwen waren die niet tegen het spiraaltje konden en veel klachten hadden, ik zei waarom schrijven ze dat zo'n ding voor...daar kon hij mij geen antwoordt op geven
Ben nu dus weer aan de pil en het bevalt mij tot nu toe prima....ik moet over een jaartje weer bij de gynaecoloog komen, omdat mijn baarmoeder een beetje vergroot is...zal een beginnende vleesboom kunnen zijn, en als ik meer klachten krijg..dan meteen maar even bellen
Ik voel me goed....ik heb veel aan dit forum gehad en ben heel blij dat er zoiets bestaat...

Ik wens iedereen sterkte die zich niet gelukkig voelt....met het spiraaltje...en ik zal over een paar maanden weer een update plaatsen....
Groetjes Klaske

Plaats reactie