Slechts een maand mirena gehad en laten verwijderen

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Jipjip
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-07-2014 12:13

Slechts een maand mirena gehad en laten verwijderen

Bericht door Jipjip » 30-07-2014 12:19

Hallo,

Ik heb de spiraal een kleine maand gehad, door voor mij teveel klachten deze dan ook snel weer laten verwijderen.

Bij/ na het verwijderen van de spiraal heb ik wel direct bloedingen gehad, donker en veel een paar dagen.
Was dit dan de ongesteldheid? En wanneer zou deze dan wel weer op gang kunnen komen?

Wellicht dat jullie me kunnen helpen. Omdat ik de spiraal maar zo kort heb gehad vroeg ik me dit af eigenlijk.

Bedankt alvast!

Visje
Nieuweling
Berichten: 6
Lid geworden op: 11-07-2014 18:10

Bericht door Visje » 13-09-2014 08:34

Hoi, bij mij is de Mirena nu twee maanden eruit (na hem 2,5 mnd gehad te hebben). Ik had vlak erna ook drie dagen lang bloedingen. Denk dat het een onttrekkingsbloeding is net als bij de pil, of een reactie van de baarmoeder op het verwijderen van het ding...
Daarna duurde het bijna twee maanden voor ik ongesteld werd (vorig weekend).
Het kan even duren voor je lichaam de balans weer heeft gevonden

wink
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 13-10-2014 15:30

Bericht door wink » 25-10-2014 13:23

Hoi! ik heb de Mirena een half jaartje gehad, ook door klachten laten verwijderen. Nu is hij er nu vijf weken uit, en mijn klachten lijken minder te worden.

Na de verwijdering ook meteen bloedingen gehad.. Ik dacht dat dat mijn periode was, want de bloedingen zouden kloppen met mijn cyclus. Maar nu had ik vorige week weer ongesteld moeten worden, en dat is niet gebeurd. Nog even afwachten dus. (hopelijk niet zwanger haha)

fieke78
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 11-06-2015 10:30

Bericht door fieke78 » 14-06-2015 21:30

volgens wat ik hier lees, kan de onttrekkingsbloeding meer dan wat licht bloedverlies zijn

Plaats reactie