Mijn dagboek

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
nisje
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 25-11-2014 12:10

Mijn dagboek

Bericht door nisje » 29-11-2014 09:12

Donderdag heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen, de gynaecoloog stelde mij gerust dat het geen pijn ging doen, ik moest mij rustig houden, maar probeer je maar eens rustig te houden als je 5 jaar niets anders gekend hebt als paniekaanvallen en stress. Nu toch geprobeerd. Eerst lukte het niet met haar eerste tangetje omdat de touwtjes naar binnen waren geklapt. Dan zei ze geen paniek maar ik moet naar de kamer hiernaast gaan achter een ander toestelletje om te verwijderen. Hupla was weeral niet positief. Ok nu even hoesten zei en hij was eruit voordat ik het wist. Wat een opluchting.
Toen ik buiten kwam had ik een gevoel van eindelijk ist ie eruit. Maar dan de rest van de namiddag, hartkloppingen, gevoelloosheid in het gezicht en hoofd, extreem vermoeid, en een lichte bloeding (daarvoor had ze me wel verwittigd) dacht in mezelf zal wel in orde komen.
De tweede dag, 'smorgens (bloeding was gestopt), nog steeds hartkloppingen, gezicht en hoofd die constant slaapt en toen heb ik in mezelf opeens de knop omgedraaid en ben ik erin gevlogen om gans mijn huis te kuisen. Wat was ik trots op mezelf, heb in jaren niet meer zoveel gedaan in één voormiddag of gisteren.
Vandaag een terugval denk ik van gisteren te veel in één keer te doen, voel mij ellendig, overal pijn, maar ik heb nog steeds goeie hoop.

Plaats reactie